پوستر آنر پلی ۵ نسخه Vitality منتشر شد؛ طراحی زیبا آنر

Untitled-1.jpg

کمپانی آنر قرار است که در آینده نزدیک از گوشی آنر پلی ۵ نسخه Vitality رونمایی کند، البته این دستگاه را برخی افراد با نام Play5 Youth Edition می‌شناسند. حالا قبل از معرفی رسمی، پوسترهایی از این دستگاه منتشر شده است که طراحی این دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد.

اولین پوستر که از Play5 Youth Edition منتشر شد به همه کاربران نشان داد که ماژول دوربین اصلی این دستگاه مربعی شکل است و شامل سه دوربین و یک فلش LED است. حسگر اثر انگشت این دستگاه نیز روی لبه کناری قرار گرفته تا کاربران از کنار این دستگاه احراز هویت خود را انجام دهند. در تصویر دیگری که منتشر شده، می‌بینیم که با دوربین سلفی دوگانه سروکار داریم که در بخش چپ و بالایی نمایشگر جای گرفته است.

کمپانی آنر مدعی شده که در این گوشی نسبت نمایشگر به بدنه 94.4 درصد است که انتظار می‌رود این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود.

photo_2021-10-24_15-31-31.jpg
-

علاوه بر این اخبار تصاویر و پوستری از گوشی آنر X30i منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه طراحی بسیار باریک و ظریفی دارد. گزارش‌های اخیر مشخص کرده بودند که ضخامت این گوشی ۷.۴۵ میلی متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است. از دیگر مشخصات مورد انتظار X30i می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات اشاره کرد.

photo_2021-10-24_15-31-36.jpg
-

همچنین پوستر آنر X30 مکس نیز در روزهای گذشته منتشر شده بود که به همراه روزنه مخصوص دوربین سلفی پورت USB، میکروفون، اسپیکر و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که آنر X30 مکس با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی LCD با وضوح Full HD، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دوربین اصلی دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک و باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی روانه بازار خواهد شد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: owlazy

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر