آنر به سومین برند بزرگ گوشی هوشمند در چین تبدیل شده است

Untitled-1.jpg

وب‌سایت Counterpoint Research در تحقیقات اخیرش، مشخص کرده که کمپانی آنر در ماه آگوست توانسته از رقبایی مانند شیائومی پیشی بگیرد و 15 درصد سهام بازار را به خود جذب کند؛ بنابراین یکی از سه برند برتر گوشی‌های هوشمند پس از اوپو و ویوو در این کشور محسوب می‌شود. در گزارش‌ دیگری نوشته شده که فروش ماهانه آنر رشد 18 درصدی داشته و در ماه آگوست، این شرکت بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند در منطقه داشته است .

اگر به یاد داشته باشید در ماه نوامبر بود که کمپانی هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا مجبور به فروش سهام گوشی‌های آنر شد. شرکت هواوی این کار را کرد تا آنر از فشارهای اقتصادی جان سالم به در ببرد، زیرا تحریم‌های ایالات متحده علیه کشور چین عرضه قطعات کلیدی گوشی را قطع و تجارت گوشی‌های هوشمند را از جمله آنر در آن زمان فلج کرده بود. بنابراین فروش آنر به آن‌ها این اجازه را می‌داد تا دوباره به شرکت‌های سازنده تراشه‌ی گوشی‌های هوشمند دسترسی پیدا کنند.

یکی از تحلیگران بازار چین اعلام کرده که آنر بعد از جدایی کمپانی هواوی، توانسته تجارت خود را رونق ببخشد و با موفقیت به بازسازی خود بپردازد. این کمپانی از زمانی که تحریم‌های آمریکا را از دوش خود برداشت توانست با تولیدکنندگان قطعات گوشی رابطه بهتری برقرار کند و با تکیه بر مهندسان خود جایگاه اقتصادی خوبی در کشور چین به دست آورد. سری گوشی‌های اقتصادی وی۴۰ و آنر۵۰ در ماه ژانویه به احیای این برند چینی بسیار کمک کردند و آنر مجیک ۳ نیز توانست به عنوان یک گوشی پرچم‌دار، با استقبال خوب کاربران و علاقمندان گوشی‌های هوشمند روبه‌رو شود.

IMG_29092021_172429_822_x_522_pixel-e1632925415681.jpg
-

آنر ۳ علاوه بر چین در دیگر بازارهای جهانی نیز از جمله اروپا عرضه شده است. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی، رزولوشن ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۰ گیگابایت حافظه درونی به همراه دوربین ۳گانه با لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تک رنگ ۶۴ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی به بازار عرضه شد.

Counterpoint Research در ادامه روند خوب آنر معتقد است که این شرکت در نیمه‌دوم سال ۲۰۲۱ رقابت بین فروش گوشی‌های هوشمند در بازار چین را بسیار داغ خواهد کرد. شرکت آنر موفقیت در بازار‌های جهانی را هدف خود قرار داده اما به نظر می‌رسد که رسیدن به آن کمی سخت است.

نیل شاه، مدیر تحقیقات Counterpoint Research به CNBC اعلام کرده است که در ماه آگوست سهم گوشی‌های هوشمند شرکت آنر در بازار جهانی به ۳.۷ درصد رسیده، این در حالی است که در فوریه سهم آن ۱.۵ درصد بود. اما دلیل این افزایش، فروش خوب محصولات آنر در کشور چین عنوان شده است. به نظر می‌رسد که شبکه توزیع جهانی این شرکت دچار مشکلاتی است و تا زمانی که آنر موفق به بازسازی شبکه توزیع خود نشود، انتظار نمی‌رود که سهم آن‌ها در بازار جهانی موفقیتی را به دنبال داشته باشد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر