آنر مجیک ۴ و مجیک ۴ پرو رونمایی شدند

Untitled-1.jpg

انتظارات به پایان رسید و بالاخره کمپانی آنر از پرچمداران خود با نام‌های مجیک ۴ و مجیک ۴ پرو رونمایی کرد. این دو دستگاه ویژگی‌های مشترک بسیاری دارند که می‌توان به بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نسخه پرو این پرچمدار با صفحه‌نمایش 6.81 اینچی و با رزولوشن ۱۲۲۴ در ۲۶۶۴ عرضه خواهد شد. در بخش فوقانی این نمایشگر شاهد حفره‌ای هستیم که دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی را درون خود جای داده است. آنر مجیک ۴ هم اگرچه از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی استفاده می‌کند، ولی این نمایشگر فقط در سمت راست و چپ خمیده است ولی نمایشگر مدل پرو از هر چهار جهت خمیده به حساب می‌آید. همچنین در حفره‌ی نمایشگر این گوشی فقط یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

در بخش پشتی این دستگاه نیز آنر از یک دوربین چهارگانه دایره‌ای شکل استفاده کرده است. دوربین اصلی و اولترا واید هر دو مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی هستند اما سنسور اصلی مقداری بزرگ‌تر است. در نسخه پرو از دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۳.۵ برابری استفاده شده است اما در مدل استاندارد دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی دارد که با زوم ۵ برابری به دست کاربران می‌رسد. سنسور TOF نیز در ماژول دوربین هر دو گوشی یکسان است.

Honor-Magic-4-2-1.jpg
-

کمپانی انر پرچمداران جدید خود را با یک پردازنده قدرتمند یعنی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار کرده است که در در کنار آن حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد. مدل پرو برای شارژ بی‌سیم و با سیم از سرعت ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند ولی مدل استاندارد از شارژ سریع ۶۶ وات بهره می‌برد؛ در ضمن این مدل از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی نمی‌کند. انرژی مدل استاندارد از باتری ۴۸۰۰ میلی‌امپر ساعتی تامین می‌شود و مدل پرو با باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود.

Honor-Magic-4-3.jpg
-

نسخه پایه آنر مجیک 4 که با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد، قیمتی 899 یورویی خواهد داشت و همچنین کاربران برای خرید مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی آنر مجیک ۴ باید ۱۰۹۹ یورو بپردازند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر