دارندگان The Last of Us Part 2 چگونه می‌توانند نسخه ریمستر را تجربه کنند؟

The Last of Us Part 2.jpg

نسخه بازسازی شده The Last of Us Part II Remastered، در پایان ماه جاری منتشر خواهد شد. دارندگان نسخه اولیه این بازی در کنسول پلی استیشن 4، می‌توانند بازی خود را با پرداخت 10 دلار به نسخه ریمستر ارتقاء دهند. اطلاعات تازه‌ای که اخیراً منتشر شده، نحوه ارتقاء این بازی را از سوی استودیو Naughty Dog توضیح داده است.

استودیو ناتی داگ اعلام کرده که دارندگان بازی The Last of Us Part II در کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند در تاریخ 19 ژانویه (29 دی)، بازی خود را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن به نسخه بهبودیافته آن ارتقاء دهند، البته این امکان فقط به صورت دیجیتالی و با هزینه ۱۰ دلار ممکن خواهد بود. همچنین، خریداران این ارتقاء برای تجربه بازی نیاز خواهند داشت تا دیسک The Last of Us Part II را در دستگاه خود قرار دهند و بازی را به نسخه بهبودیافته آن آپدیت کنند.

بازی چندنفره بازی The Last of Us نیز در حال توسعه بود و خبرهای آن مانند دارا بودن لابی‌‌های 40 نفره اعلام شد. شایعاتی مبنی بر کنسل شدن پروژه به گوش می‌رسید که Vinit Agarwal، کارگردان پروژه، در شبکه اجتماعی X به شایعات منتشر شده پایان داد و اعلام کرد که این بازی هنوز در حال ساخت است. متاسفانه با وجود تایید کارگردان پروژه، نسخه چندنفره این بازی کنسل و ساخت آن به صورت رسمی لغو شد.

بازیکنانی که بازی خود را به نسخه ریمسترشده ارتقاء داده‌اند، برای تجربه بازی نیازمند استفاده از دیسک خود در کنسول پلی‌استیشن 5 هستند. اطلاعات مربوط به این خبر توسط ناتی داگ در شبکه اجتماعی X اعلام شد.

تغییرات اعمال شده در نسخه ریمستر این بازی شامل گرافیک 4K، سرعت لودینگ بالا، توضیحات توسعه دهنده و سه مرحله که در بازی نهایی نبوده‌اند، آورده شده. پشتیبانی از کنترلر دوال سنس برای کاربران پلی‌استیشن 5 و بخش اجرای موسیقی توسعه یافته، از تغییراتی است که می‌توانید در این بازی تجربه کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: comingsoon.net

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر