شرکت هواوی با یک گوشی 5G وارد بازار رقابت می‌شود.

Untitled-1.jpg

به گزارش واحد IT روزنامه تایمز چین، هواوی ممکن است قبل از ماه اکتبر گوشی 5G میان رده خود را معرفی کند که می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر شکست تحریم‌های آمریکا باشد.

از سال 2019، ایالات متحده آمریکا، شرکت هواوی را تحریم کرد و اجازه دسترسی به ابزارهای ساخت چیپ که برای تولید مدل‌های پیشرفته‌ تلفن همراه ضروری هستند را از آن‌ها گرفت. با این حال این شرکت موفق به ساخت چیپست‌های‌ 5G برای استفاده در گوشی‌های خود شد.

به نقل از خبرگزاری واحد IT تایمز، هواوی ممکن است تا اکتبر یا نوامبر یک نسخه 5G از مدل گوشی میانه‌رده‌ Nova را عرضه کند.

ماه گذشته، هواوی تلفن همراه Mate 60 Pro را با کمترین تبلیغات و اطلاع قبلی عرضه کرد. تیم‌های تحقیقاتی اعلام کرده‌اند که این تلفن همراه از یک پردازنده 7 نانومتری تولید داخلی بهره می‌برد. سیستم عامل آن هارمونی 4.0 است و قابلیت اتصال به شبکه 5G را دارد که این می‌تواند حاصل پیشرفت تلاش‌های چین جهت خودکفا شدن در زمینه ساخت چیپ باشد.

JUEDW3ST75KN5NAF5CQLCRKOAE.jpg
-

آخرین مدل گوشی Nova که از برند هواوی عرضه شد، دارای اینترنت 4G بود و در بازار چین به قیمت حدود 2,400 یوان عرضه می‌شد، در حالی که Mate 60 Pro که تاکنون به تعداد محدودی عرضه شده است، با قیمت 6,999 یوان به فروش می‌رسد.

منتظریم که این شرکت طی رویداد معرفی محصول هفته آینده، جزئیات بیشتری را در مورد Mate 60 Pro اعلام کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: reuters.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر