سیستم‌عامل هارمونی 3 هواوی با ویژگی‌های جدید پنجم مرداد ماه معرفی می‌شود

harmony3.JPG

کمپانی هواوی رسماً اعلام کرد که نسل سوم سیستم‌عامل هارمونی یا همان HarmonyOS 3.0 در تاریخ 27 جولای یعنی پنجم مرداد 1401 معرفی خواهد شد.

تحریم‌های ایالت متحده که علیه کمپانی هواوی وضع شد باعث شد تا این غول تکنولوژی به فکر راه‌اندازی سیستم‌عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی او اس بیوافتد. این پلتفرم در موارد مختلفی کاربرد دارد و حالا شرکت چینی پس از انتشار دو نسخه، قصد دارد نسل بعدی آن را در چین ارائه دهد.

هوای پستی در شبکه اجتماعی ویبو خود منتشر کرده و اعلام کرده که نسل بعدی سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت یعنی HarmonyOs 3.0 در تاریخ ۲۷ جولای (پنجم مرداد) رسماُ رونمایی خواهد شد. بدون شک این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی در بخش رابط کاربری و سایر قسمت‌ها ایجاد خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد سهم بازار HarmonyOS درحال افزایش است زیرا یو چنگدون از هواوی قبلاً ادعا کرده بود که بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه، این سیستم‌عامل را اجرا می‌کنند که شامل ۲۰۰ میلیون دستگاه در اکوسیستم این شرکت و ۱۰۰ میلیون محصول از تولید‌کنندگان دیگر و شرکای تجاری این برند است.

هواوی نسخه‌ی آزمایشی توسعه‌دهندگان HarmonyOS 3.0 را منتشر کرد و ماه گذشته نیز نسخه‌ی بتای عمومی را برای دستگاه‌های سازگار ازجمله سری P50، سری Mate 40 و مدل ۱۲٫۶ اینچی MatePad Pro 2021 ارائه داد.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، هواوی علاوه‌بر نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اختصاصی خود همچنین درحال آماده‌ شدن برای عرضه چند محصول جدید است که ازجمله می‌توان به اولین تلویزیون هوشمند این شرکت اشاره کرد که به‌طور پیش‌فرض با HarmonyOS 3.0 روانه‌ی بازار خواهد شد.

گفته می‌شود هواوی در کنار صفحه‌نمایش هوشمند S Pro 86 خود از میت‌بوک ایکس جدید، تبلت پرچم‌دار میت‌پد پرو ۱۱ و Chang Enjoy 50 Pro نیز رونمایی خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر