مشخصات هواوی میت 40 و میت 40 پرو فاش شد؛ دوربین اولترا واید 80 مگاپیکسلی

Untitled-1.jpg

در مدتی پیش شاهد رندرهایی از سری هواوی میت 40 بودیم که فاش شده بود و اکنون مشخصات فنی این دستگاه‌ها به همراه قیمت این موبایل‌ها فاش شده است.

در هفته‌اینده شاهد رونمایی از محصولات جدید هواوی خواهیم بود که آخرین موبایل‌هایی هستند که با پردازنده کرین راهی بازار می‌شوند. در روزهای گذشته در حساب توییتری به نام Teme مشخصات و قیمت این سری موبایل فاش شده است.

هواوی میت 40

در این افشاگر در ابتدا به هواوی میت 40 اشاره شده که با نمایشگر خمیده ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتزی راهی بازار خواهد شد که این صفحه‌نمایش ساخت ال جی خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو قرار گرفته است. مشخصات فنی دیگر این گوشی چیپست کرین ۹۰۰۰ است که به همراه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 ، 256 و 512 گیگابایتی ارائه خواهد شد.

AH-Huawei-Mate-30-Pro-image-7-1420x798.jpg
-

هواوی میت 40 پرو

هواوی میت 40 پرو نیز از نمایشگر آبشاری که با رفرش ریت 90 هرتزی بهره می‌برد که ساخت شرکت الجی یا BOE خواهد بود. این دستگاه نیز به مانند برادر خودش از پردازنده کرین 9000 استفاده می‌کند، در پنل پشتی این دستگاه نیز سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸۰ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین پریسکوپی به همراه سنسور ToF است.

در ادامه متن منتشر شده این افشاگر به سه ظرفیت باتری برای این دستگاه اشار کرده که مشخص نیست که ظرفیت باتری‌ها برای کدام کانفیگ است. ظرفیت باتری‌های منتشر شده ۴۳۰۰، ۴۶۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت هواوی میت 40 پرو فاش شده است که برای کانفیگ‌های مختلف متفاوت است:

نسخه پایه مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۸۶۳ دلار

مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۳۵ دلار به فروش می‌رسد

بالاترین مدل با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۶۵ دلار عرضه می‌شود

هواوی در این روزها حال خوشی ندارد و از هر طرف زیر فشار است چراکه مدتی است که با تحریم پردازنده روبه‌رو شده و در روز گذشته مجوز موقتش منقضی شد. همین دلایل ممکن است باعث شود تا سری میت 40 به صورت جهانی عرضه نشود.

اگر شما به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidheadlines

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محسن

چهارشنبه, 29 مرداد 1399

میت 30 نیومد ایران میت 40 معرفی شد
چقدر از دنیا عقبیم در همه زمینه ها
اگرم قانون ممنوعیت واردات گوشی بالای 300 یورو تصویب بشه باید خوابشو ببینیم

پاسخ

ثبت نظر