هواوی میت 60 پرو با قابلیت تماس ماهواره‌ای معرفی شد

rtryty.jpg

هواوی به‌طور تقریبی بی‌صدا، گوشی جدید خود یعنی Mate 60 Pro را در چین معرفی کرده است. این گوشی با قیمت تقریبی 960 دلار به بازار عرضه خواهد شد و اولین دستگاهی است که از ارتباطات ماهواره‌ای برای تماس تلفنی پشتیبانی می‌کند.

با یک نمایشگر OLED LTPO به اندازه 6.82 اینچ ارائه شده است که قابلیت تغییر نرخ نوسازی تصویر از 1 تا 120 هرتز را داراست. این نمایشگر دارای رزولوشن +FHD و از شیشه Kunlun نسل دوم برای مقاومت بیشتر در برابر خط و خش استفاده می‌کند. همچنین، این دستگاه از چیپست Kirin 9000s بهره می‌برد.

مشخصات دوربین‌های عقب Mate 60 Pro شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 و زوم دیجیتال 100 برابری است. این دوربین از ویژگی‌هایی مانند Super Night Mode، سوپرماکرو، ماکرو PiP، پرو مود، اسلوموشن، Multi Camera و عکاسی بر پایه هوش مصنوعی بهره می‌برد و همچنین از فناوری ردیابی فوکوس چهاربعدی برخوردار است تا تصاویر تار نشوند.

huawei-mate-60-pro-launched-1.jpg.webp

در بخش سلفی نیز، یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر وجود دارد که از HDR پشتیبانی می‌کند.

هواوی Mate 60 Pro دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که از شارژ سریع سیمی 88 واتی، شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 20 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

Nobody-expected-Huawei-Mate-60-Pro-but-all-smartphones-were.jpg.webp

Mate 60 Pro با دو نسخه حافظه‌ی RAM 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی عرضه می‌شود و از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به درگاه USB 3.1 Gen 1، وای‌فای 5/وای‌فای 6، بلوتوث 5.2، ان‌اف‌سی و تماس ماهواره‌ای اشاره کرد. ابعاد این گوشی 163 در 79 در 8.1 میلی‌متر بوده و وزن آن 225 گرم است.

Mate 60 Pro در چهار رنگ سبز، نقره‌ای، بنفش و مشکی در بازار عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی هنوز مشخص نشده است، اما نسخه 512 گیگابایتی با قیمت 960 دلار عرضه شده است و قیمت نسخه 1 ترابایتی هنوز اعلام نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر