هواوی میت V گوشی تاشدنی دیگر هواوی که کتابی شکل خواهد بود

Untitled-1.jpg

هواوی میت V احتمالا در پاییز امسال رونمایی شود این گوشی که برخلاف دیگر موبایل‌های تاشدنی هواوی عمل خواهد کرد.

از روزی که در بازار شاهد موبایل‌های تاشدنی بودیم دو شرکت سامسونگ و هواوی توانستند گوی رقابت را از سایر رقیبان خود بربایند و موفق ظاهر شوند. سامسونگ از روز اول بر حرف خود پایبند بوده و می‌گوید تاشدن موبایل‌ها رو به داخل، بهترین طراحی است و از این رو دو موبایل گلکسی فولد و گلکسی z فلیپ را رونمایی کرده است. هواوی نیز از دودستگاه تاشدنی هواوی میت X و میت Xs رونمایی کرد که هر یک از این دستگاه‌ها رو به بیرون تا می‌شود و طراحی منحصر به‌فرد خود را دارند.

سامسونگ در برنامه‌ریزی آینده خود به حرف خودش پایبند خواهد بود و از گلکسی فولد 2 که به تازگی شایعاتی راجع به آن داغ شده و از آن با نام گلکسی Z فولد 2 یاد شده رونمایی خواهد کرد که بدون شک از نسخه اول گلکسی فولد بهینه‌تر خواهد بود. اما در شایعات جدید خبر از تغییر روند شرکت هواوی می‌آید و قرار است براساس اطلاعات جدید هواوی از گوشی تاشدنی به سمت داخل پرده‌ بردارد.

gsmarena_002 (1).jpg
-

تا به امروز تمامی اطلاعات فاش شده راجع به این دستگاه با نام هواوی میت ایکس 2 بود. اما چشم بادامی‌های آسیایی به یکباره پتنت جدیدی را به ثبت رساندند و نام دستگاه را هواوی میت V گذاشته‌اند. این نام‌گذاری نشان از طراحی متفاوت این دستگاه با هواوی میت‌ایکس و میت ایکس‌اس دارد.

ثبت این پتنت در 9 اردیبهشت ماه انجام شده است این یعنی هواوی تصممیم خود را از ماه‌ها پیش گرفته است و احتمالا نام‌گذاری این دستگاه با حرف V نشان از باز و بسته شدن کتابی این دستگاه یا همان رو به داخل تا شدن دارد.

gsmarena_003.jpg
-

هواوی احتمالا در تقویم خودش در ماه اکتبر 2020 که مصادف با مهر و آبان 1399 است می‌خواهد از موبایل تاشدنی جدید خودش رونمایی کند، بدون شک هر چه که به زمان رونمایی نزدیک شویم درز اطلاعات به بیرون بیشتر شده و شایعات بیشتری درباره این دستگاه به گوشمان خواهد رسید.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر