پوسترهای تبلیغاتی هواوی Mate X2 فاش شدند

huawei-mate-x2.jpg

هواوی در طی هفته‌ی آینده از گوشی تاشو هواوی Mate X2 با طراحی شبیه به گلکسی Fold سامسونگ رونمایی خواهد کرد که حالا پوسترهای آن‌ فاش شده است.

هواوی این روزها در تدارک معرفی گوشی تاشو بعدی خود با نام هواوی mate X2 است و حالا هم پوستر و تیزری از این گوشی را منتشر کرده است. بنا به این اطلاعات فاش شده، کاملاً مشهود است که این گوشی به صورت تاشو از سمت داخل طراحی شده است.

هواوی در سال 2019 از گوشی هواوی Mate X رونمایی کرد و سپس مدل ارتقاء یافته‌ای از آن را با نام هواوی Mate Xs در سال 2020 و با طراحی تقریباً مشابهی راهی بازار کرد. هر دو این گوشی‌ها از نمایشگر بزرگی بهره می‌بردند که در قسمت وسط لولا داشته و زمانی که گوشی تا می‌شد، نمایشگر همچنان در قسمت بیرونی (out-side) مشخص بود.

گوشی‌های گلکسی Fold سامسونگ اما از طراحی رو به داخل (in-folding) بهره می‌برند. از این رو مشخص است که گوشی تاشو بعدی هواوی که هواوی Mate X2 نام خواهد داشت و در تاریخ 22 فوریه معرفی خواهد شد، از همان طراحی گوشی‌های گلکسی Fold سامسونگ بهره خواهد برد.

معرفی هواوی mate X2 همزمان خواهد شد با رویداد MWC 2021 که هفته آینده برگزار خواهد شد.

همانطور که در تصویر می‌بینید، هواوی Mate X2 از یک نمایشگر تمام صفحه‌ی بزرگ داخلی، به همراه یک نمایشگر بیرونی با حفره‌ی بیضی شکل بهره می‌رد. نمایشگر داخلی 8.01 اینچی با رزولوشن 2480 در 2220 پیکسل و نمایشگر بیرونی 6.45 اینچی با رزولوشن 2270 در 1160 پیکسل است.

نمایشگر هواوی mate X2.jpg
-

از جمله سایر مشخصات این گوشی تاشو می‌توانیم به پردازنده‌ی کایرین 9000، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 10، شارژ 66 واتی اشاره کنیم. این گوشی احتمالاً از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در قسمت جلو بهره ببرد و دوربین اصلی هم شامل لنز 50 مگاپیکسلی اصلی و سه لنز 16، 12 و 8 مگاپیکسلی باشد.

به هر ترتیب تنها کمتر از یک هفته تا معرفی این گوشی تاشو هواوی باقی مانده است و برای اطلاع دقیق از این گوشی باید تا آن زمان منتظر باشیم. نظر شما درباره‌ی گوشی‌های تاشو چیست؟ به نظر شما آینده‌ی گوشی‌های هوشمند به گوشی‌های تاشو گره خورده است یا خیر؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر