هواوی میت X2، گوشی تاشوی جدید هواوی با شارژ 66 واتی خواهد بود

هواوی میت X2.jpg

بنا به گزارشات به نظر می‌رسد که هواوی به زودی از گوشی تاشوی بعدی خود با نام هواوی mate X2 رونمایی کرده و آن را به شارژ 66 واتی مجهز کند.

گوشی‌های تاشو حالا به یکی از ترندهای بازار موبایل تبدیل شده‌اند و کمپانی‌های مختلف مانند سامسونگ، هواوی و... در تلاشند تا در این بازار خودی نشان بدهند. سامسونگ در این زمینه پیشتاز است اما سایر کمپانی‌ها هم بیکار ننشسته‌اند. در این بین باید به هواوی اشاره کنیم که حالا اخباری در خصوص تولید گوشی تاشوی جدید آن با نام هواوی میت ایکس 2 به گوش می‌رسد.

بنا به اخبار مختلف مشخص است که هواوی Mate X2 یک دستگاه کاملاً جدید است و تنها آپدیتی از یک گوشی تاشوی قدیمی‌تر (مانند هواوی میت Xs که نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی هواوی میت X بود) به حساب نمی‌آید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این گوشی تاشو، بهره بردن از استاندارد جدید شارژ سریع است، به عبارتی این گوشی قرار است از شارژ سریع 66 واتی بهره ببرد و به این ترتیب نسبت به دو مدل گوشی‌ تاشوی قبلی هواوی، بیشتر از 20 درصد سرعت شارژ بیشتری را تجربه کند.

از جمله سایر اطلاعاتی که در خصوص این گوشی در دست است، می‌توانیم به بهره بردن آن از وای فای 6 و واسط کاربری EMUI 11 اشاره کنیم. همچنین گفته می‌شود که عملکرد تاشونده‌ی این گوشی هم تغییر خواهد کرد و به جای باز شدن گوشی به سمت خارج و در اختیار داشتن یک نمایشگر که به دو نمایشگر کوچک‌تر تقسیم می‌شود، حالا هواوی Mate X2 از نظر تاشدن شبیه به خانواده‌ی گلکسی فولد خواهد بود. بنابراین همین تغییر ظاهری باعث می‌شود که هواوی Mate X2 از یک نمایشگر جدید در قسمت خارجی بهره ببرد.

بنا به اطلاعات افشا شده، گوشی تاشوی آینده‌ی هواوی حداقل از چهار دوربین در پنل پشتی بهره می‌برد و زمانی که دستگاه بسته می‌شود که دو دوربین را در این قسمت شاهد خواهیم بود. با این حال در صورتی که دستگاه باز است، دوربین‌های سلفی در دسترس نخواهند بود.

شایعات دیگری از تجهیز این گوشی به قلم استایلوس خبر می‌دهند اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سمت هواوی در این خصوص منتشر نشده است. به هر ترتیب بنا به آنچه در دست است، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد معرفی این گوشی تاشو باشیم.

اخبار مرتبط:

کالبد شکافی پرچم‌دار تاشدنی سامسونگ، گلکسی فولد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر