هواوی جذاب‌ترین فروشگاه خود را در شانگهای بازگشایی کرد

huawei.jpg

هواوی اخیراً بزرگترین و خلاقانه‌ترین فروشگاه خود را در شانگهای با مساحت بیش از 1800 متر مربع راه اندازی کرده است.

این فروشگاه با طراحی خاصی که از رشد بذر الهام گرفته، بسیار منحصر به فرد است و با نمای برجسته 16 متری برگ مانند خود که از بتن فوق‌العاده با کارایی بالا (UHPC) ساخته شده، توجه را به خود جلب می‌کند. این طرح از عناصر ارگانیک مانند برگ‌ها بهره می‌برد و با 13 دیوار شیشه‌ای پرهزینه نور طبیعی را به داخل فروشگاه جلب می‌کند.

فضای داخلی این فروشگاه با ستون‌های استوانه‌ای که تنه درختان را نشان می‌دهد و طرحی که از زوایای قائم اجتناب می‌کند، حسی طبیعی را ایجاد می‌کند. از مواد گچ تخصصی (GRG) برای دکوراسیون داخلی استفاده شده و زیبایی‌شناسی مینیمالیستی را به نمایش می‌گذارد. این فروشگاه تنها یک جا برای خرید محصولات نیست، بلکه یک ویترین برند هواوی و ارزش‌های آن را نیز به نمایش می‌گذارد.

Huawei-Flagship-Store-2

با توجه به اهمیت تجربه مشتری، این فروشگاه بخش‌های مختلفی نظیر ورزش و سلامت، هوشمندسازی خانه، سرگرمی‌های سمعی و بصری و تحرک هوشمند دارد. محصولات جدید هواوی از جمله سری نوا 12، Wanjie M9 و Zhijie S7 نیز در این فروشگاه عرضه می‌شوند. همچنین، یک سیستم ناوبری هوشمند با صفحه‌نمایش شفاف نیز در اختیار مشتریان قرار دارد که شرایط محیطی را به صورت واقعی نشان می‌دهد.

برای صاحبان حیوانات خانگی نیز، این فروشگاه یک بخش اختصاصی برای استراحت حیوانات خانگی دارد. در روز افتتاحیه، فعالیت‌های متنوعی از جمله عکاسی با چاپ فوری و تجربیات تعاملی در حیاط برگزار شدند. هنرپیشه وان کیان افتتاحیه را زیبا کرد و پس از ملاقات با طرفداران، انگیزه خود را به اشتراک گذاشت.

Huawei-Flagship-Store

مدیرعامل ریچارد یو تأکید کرد که این فروشگاه تنها یک مکان برای خرید محصولات نیست، بلکه یک ویترین برند و ارزش‌های هواوی است. این اقدام جزء استراتژی هواوی برای ترکیب فناوری و هنر، ارتقای تصویر برند و برقراری ارتباط عمیق با مشتریان به وسیله ارائه تجربه خرده‌فروشی منحصر به‌فرد است. اپل نیز در ابتدای امسال اولین فروشگاه رسمی خود را در هند افتتاح کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GizmoChina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر