تصاویر لو رفته از هواوی P50 طراحی آن را نشان می‌دهند

Untitled-221.jpg

کمپانی هواوی تقریبا جایگاه خود را در بازار جهانی موبایل از دست داده و فقط بازار داخلی چین را در اختیار دارد. با وجود تمام تحریم‌ها و فشارهای زیاد علیه این کمپانی بزرگ حالا هواوی می‌خواهد از یک پرچمدار با نام P50 رونمایی کند.

ساعاتی قبل عکس‌هایی منتشر شده است که نسخه پایه و مدل اولیه هواوی P50 را به ما نشان می‌دهد که جزئیات طراحی این گوشی را ببینیم. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی بهره می‌برد که حسگر اثر انگشت در زیر آن قرار دارد. همانطور که در این تصاویر می‌توانید ببینید، حاشیه‌های نمایشگر ضخامت اندکی دارند و در مرکز بخش فوقانی آن هم حفره‌ی حاوی دوربین سلفی دیده می‌شود.

Untitled-1.jpg
-

ماژول دوربین اصلی این گوشی بسیار غول پیکر و زیبا است که از دو دایره تشکیل شده است. البته هنوز در رابطه با اطلاعات و مشخصات دوربین‌ها اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما براساس این تصاویر باید انتظار یک دوربین چهارگانه را داشته باشیم. احتمالا دوربین اصلی، اولترا واید، تله‌فوتو و نوعی سنسور ToF شاهد خواهیم بود.

براساس شایعات مطرح شده تا به امروز این سری از گوشی‌ها قرار است که در ماه ژوئن یعنی خرداد-تیر معرفی شوند. غول تکنولوژی چینی در ماه‌های گذشته مشغول آماده‌سازی سیستم‌عامل هارمونی بوده تا بر روی گوشی‌های جدید خودش آن‌ها را پیاده‌سازی کند و قرار است که هواوی P50 همراه با این سیستم‌عامل راهی بازار شود.

در عکس‌هایی که بالا مشاهده می‌کنید. برای نمایشگر مدل اولیه هواوی P50 هم عبارت powered by HarmonyOS دیده می‌شود که به همین موضوع اشاره دارد. دیگر باید منتظر این باشیم تا ببینیم که چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی میان سیستم‌عامل اندروید و هارمونی وجود دارد که کاربران را مجذوب خود کند.

Huawei-P50-4.jpg
-

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: PhoneArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر