هواوی به‌زودی از یک گوشی تاشوی عمودی پرده برمی‌دارد

Untitled-1.jpg

گوشی‌های سری هواوی میت ایکس به صورت افقی باز و بسته می‌شوند و مثلا گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ هم مبتنی بر همین مکانیسم هستند. حالا طبق گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد هواوی در حال آماده‌سازی یک گوشی تاشوی عمودی است که به زودی معرفی خواهد شد. از بین این نوع گوشی‌های تاشو هم می‌توانیم به موتورولا ریزر و گلکسی زد فلیپ اشاره کنیم.

این گوشی که هواوی میت V نام دارد، همراه با چیپست کایرین ۹۰۰۰ راهی بازار خواهد شد. برای افرادی که از نتایج تحریم‌های آمریکا خبر ندارند باید بگوییم که کایرین ۹۰۰۰ آخرین چیپست قدرتمند طراحی شده توسط هواوی محسوب می‌شود و به دلیل فشارهای آمریکا، دیگر هیچ شرکتی حاضر نیست چیپست‌های قدرتمند طراحی شده توسط این شرکت را تولید کند.

از طرف دیگر، هواوی برای دسترسی به قطعات مربوط به اینترنت ۵G با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و مثلا گفته می‌شود هواوی میت ۵۰ همراه با نسخه‌ی ۴G اسنپدراگون ۸۹۸ معرفی خواهد شد. از طرف دیگر، کاربران برای خرید هواوی میت ایکس ۲ می‌توانند از بین نسخه‌های ۴G و ۵G دست به انتخاب بزنند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، هواوی در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) یک رویداد برگزار می‌کند و شاید در این مراسم به این گوشی هم اشاره شود. باید خاطرنشان کنیم این اولین باری است که یک شایعه در مورد گوشی تاشوی عمودی هواوی منتشر می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر