هوآوی Mate X2، گوشی تاشوی جدید هواوی در فوریه معرفی می‌شود

هواوی میت ایکس 2.jpg

بنا به روال سابق هوآوی، انتظار داریم که هوآوی در همین ماه فوریه، از نسل جدید گوشی تاشوی خود با نام هوآوی Mate X2 رونمایی کند.

از آنجایی که هوآوی دو گوشی تاشوی قبلی خود (گوشی‌های Mate X) را در ماه فوریه معرفی کرد، گفته می‌شود که نسل بعدی گوشی‌های تاشوی این کمپانی هم که Mate X2 نام خواهد داشت، با دنبال کردن همین الگو در ماه فوریه معرفی خواهد شد. درواقع حالا یکی از افشاگران در شبکه‌ی اجتماعی Weibo گفته است که هوآوی Mate X2 به زودی با طراحی بهبود یافته، تراشه 5 نانومتری و تکنولوژی‌های چشم‌گیر و جذاب جدید، معرفی خواهد شد.

بنا به شایعات، گفته می‌شود که گوشی تاشوی جدید هوآوی از پردازنده‌ی 5 نانومتری کایرین 9000 بهره خواهد برد. این گوشی حالا گواهی TENAA را دریافت کرده است . بنا به این گواهی می‌دانیم که از نمایشگر 8 اینچی بهره خواهد برد و به جای تا شدن به صورت رو به بیرون، جهت تا شدن آن رو به داخل خواهد بود که شبیه به گوشی‌های سری گلکسی فولد خواهد بود. همچنین یک نمایشگر خارجی هم در این گوشی وجود خواهد داشت.

به هر ترتیب امیدواریم که هواوی این بار بتواند با رفع مشکلاتی که در گوشی‌های تاشو قبلی وجود داشت، یک محصول موفق تجاری بسازد و شانه به شانه‌ی سامسونگ، در زمینه‌ی گوشی‌های تاشو حضور موفقی را در بازار تجربه کند.

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی های تاشو 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر