گلکسی زد فلیپ، گوشی تاشو سامسونگ امتیاز 105 را از DxOMark کسب کرد

galaxy Z flip.jpg

گلکسی زد فلیپ، جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ است که حالا دوربین آن توسط وب سایت معتبر DxOMark بررسی شده است. این گوشی موفق شده نمره 105 را بدست بیاورد و همرده با پرچمداران 2018 باشد.

گلکسی زد فلیپ، گوشی تاشو سامسونگ امسال نگاه‌های زیادی را به سمت خود جلب کرد. حالا هم وب سایت معتبر DxOMark دوربین این گوشی را بررسی کرده و نتایج جالب توجهی بدست آورده است که احتمالا دوباره جلب توجه خواهد کرد.

تمرکز سامسونگ در این گوشی، بیشتر بر روی طراحی بوده است و دوربین قدرتمندی را در این گوشی شاهد نیستیم. با این وجود اما بنا به بررسی‌های DxOMark، گلکسی زد فلیپ موفق شده است نمره 105 را بدست بیاورد و به نحوی همرده با پرچمداران 2018 باشد. به عبارتی گلکسی زد فلیپ، گوشی تاشوی سامسونگ حالا بعد از آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس با نمره 106، قرار گرفته است.

اگر به تصویر زیر نگاه کنید، به صورت دقیق امتیازهای کسب شده توسط دوربین این گوشی را می‌بینید. گلکسی زد فلیپ موفق شده است در بخش فیلم برداری نمره 96 و در بخش عکسبرداری نمره 109 را بدست بیاورد که این دو امتیاز، نمره کلی 105 را برای این گوشی تاشو رقم زده است.

نمره DxOMark گلکسی زد فلیپ
نمره DxOMark گلکسی زد فلیپ، گوشی تاشوی سامسونگ -

شاید در نگاه اول به نظر برسید که امتیاز 105 برای دوربین این گوشی، امتیاز پایینی است اما باید بگوییم که واقعیت این است که در حال حاضر رقابت بین گوشی‌های هوشمند در هر حوزه‌ای به شدت زیاد است. سامسونگ اما به دلیل کاهش قیمت گلکسی زد فلیپ نسبت به پرچمداران 2020 خود، یعنی گلکسی اس 20 اولترا و سایر اعضای این خانواده، در این گوشی از دوربینی ضیعف‌تر از پرچمداران استفاده کرده است. با این وجود امتیاز کسب شده توسط دوربین این گوشی، واقعا راضی کننده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر