رویداد HarmonyOS هواوی ۱۲ خرداد برگزار خواهد شد

Untitled-1.jpg

کمپانی هواوی تصمیم دارد تا در پخش زنده از سیستم‌عامل هارمونی رونمایی کند؛ گفته می‌شود که در این مراسم علاوه بر این سیستم‌عامل محصولات دیگری نیز معرفی خواهند شد.

زمان زیادی تا معرفی از سیستم‌عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی باقی نمانده است. تا به امروز زمان دقیقی برای برگزار این مراسم گفته نشده بود اما امروز در یکی از گزارش‌های جی‌اس‌ام‌آرنا، تاریخ 2 ژوئن که مصادف با 12 خرداد است، اعلام شده که قرار است این مراسم در ساعت 20 به‌وقت محلی به‌صورت زنده برگزار شود تا به صورت رسمی شاهد رونمایی از هارمونی اواس باشیم.

حساب رسمی کمپانی هواوی یک تیزر ویدئویی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که صفحه‌ی بوت HarmonyOS را نمایش می‌دهد که قبل از نشان هارمونی او اس، لوگو هواوی به نمایش در می‌آید. در پایان این ویدیو اطلاعاتی شامل تاریخ رونمایی، ساعت برگزاری و معرفی یک محصول جدید را نشان می‌دهد. گفته می‌شود که تبلت میت پد 2 احتمالا اولین دستگاهی خواهد بود که به‌صورت پیش‌فرض، از این سیستم‌عامل استفاده خواهد کرد.

مدتی پیش بود که کمپانی هواوی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیم دارد تا پایان سال 2021 حدود 300 میلیون دستگاه‌ را به سیستم‌عامل هارمونی مجهز کند که یک‌سوم این تعداد، شامل دستگاه‌های جدیدی هستند که با هارمونی او اس به‌صورت مستقیم از کارخانه تولید و راهی بازار خواهند شد.

حدودا یک ماه پیش بود که ویدئویی منتشر شد و در این ویدیو به مقایسه‌ای بین سیستم‌عامل هارمونی با EMUI 11 مبتنی بر اندروید پرداخته شد. بعد از این ویدیو شایعات بالا گرفت و گفته شد که به دلیل شباهت زیاد هارمونی به EMUI 11 ، این احتمال وجود دارد که سیستم‌عامل هواوی مبتنی بر اندروید باشد. اما بعد از این اتفاق این خبر از سوی هواوی رد شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر