هواوی واچ ۳ و ۳ پرو با سیستم عامل هارمونی از راه رسیدند

Untitled-1.jpg

بالاخره در روز گذشته انتظارات به پایان رسید و رویداد آنلاین هواوی برگزار شد، در این رویداد از سیستم‌عامل هارمونی 2 و ساعت‌های هوشمند هواوی واچ 3 و هواوی واچ 3 پرو نیز رونمایی شد. مدل پرو این ساعت هوشمند در مقایسه با نسخه عادی دارای بدنه متفاوت و طول عمر باتری بهتری است.

هواوی واچ 3

نسل جدید ساعت‌های هوشمند هواوی با یک دکمه تاج مانند که طرح سه بعدی چرخشی دارند رونمایی شدند که جایگزین دکمه بالایی ساعت‌های گذشته شده است. هواوی می‌گوید که کاربران می‌توانند با استفاده از این دکمه با رابط کاربری ساعت تعامل داشته باشند و همچنین در برابر آب و هوا مقاوم است.

1-7.jpg
-

دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که این ساعت هوشمند دارد، باریک شدن حاشیه‌های نمایشگر است که باعث زیبای چند برابری این ساعت شده است. نمایشگر 1.43 اینچی امولد بسیار شدت نور خوبی منتشر می‌کند چرا که میزان روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و تراکم پیکسل نمایشگر به ۳۲۶ پیکسل می‌رسد. بر روی این صفحه‌نمایش یک شیشه فوق قوی تقویت شده قرار دارد. بدنه ساعت از جنس فولاد با کیفیت و پشت آن از جنس سرامیک ساخته شده است.

هواوی واچ 3 قرار است که با چندین طرح مختلف با بند‌های سیلیکونی، چرمی، فلزی و پارچه میلانز به بازار عرضه شود. سنسورهای استفاده شده در این ساعت شامل ردیاب ضربان قلب، اکسیژن خون (SpO2) و همچنین یک سنسور دمای پوست می‌شود که به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند. همچنین از ردیاب‌های خواب و استرس نیز در این ساعت بهر گرفته شده تا در تشخیص مشکلات سلامتی کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.

ewad.jpg
-

مهم‌ترین قابلیت هواوی واچ 3 بدون شک پشتیبانی از eSIM است که بدون نیاز به گوشی موبایل قابل استفاده خواهد بود. ساعت هواوی از تکنولوژی 4G بهره می‌برد و خیلی راحت می‌تواند تماس‌ها را مدیریت کند. تماس‌های ویدیویی در هواوی واچ 3 یک طرفه خواهد بود چرا که از دوربین درون این ساعت استفاده نشده است.

طول عمر باتری در حالت استاندارد و با وجود اتصال به شبکه ۴G بسیار مناسب است و تا ۳ روز دوام خواهد آورد. با این وجود هواوی حالت بهینه‌ای نیز برای کاربران معرفی کرده که با خاموش کردن برخی ویژگی‌ها، عمر باتری را به ۱۴ روز می‌رساند.

هواوی واچ ۳ پرو

gsmarena_009.jpg
-

نسخه پرو این ساعت هوشمند یک ظاهر کلاسیک و جذاب دارد، بنابراین در اطراف نمایشگر آن حاشیه‌ای دیده می‌شود. همان‌طور که در بالا گفته شد جنس بدنه متفاوت است و طول باتری بیشتری به نسبت نسخه عادی خواهد داشت.

بدنه این ساعت از جنس تیتانیوم است و صفحه‌نمایش آن توسط یاقوت محافظت می‌شود. در حالت استاندارد و با وجود اتصال به شبکه ۴G باتری تا ۵ روز ماندگاری دارد که این مقدار در حالت بهینه تا ۲۱ روز افزایش پیدا خواهد کرد.

gsmarena_006.jpg
-

در نسخه پرو هواوی واچ 3 از گیرنده دوبانده GPS استفاده شده که در محیط‌های متراکم شهری وضعیت دقیق و پایداری را ارائه کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMARENA

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر