اپل نسخه‌ی ۱۳.۶.۱ را برای iOS و iPadOS را منتشر کرد

iOS-13.6.1-on-iPhone-Feature.jpg

اپل نسخه 13.6.1 از دو سیستم عامل iOS و iPadOS را با هدف رفع مشکلات گذشته و بدون اضافه شدن هیچ قابلیت جدیدی منتشر کرد.


اپل امروز بروزرسانی جدیدی را برای سیستم عامل‌های iOS و iPadOS منتشر کرد که به نسخه‌ی 13.6.1 هستند. در این آپدیت اپل تلاش کرده تا برخی از اشکالات موجود در این نسخه‌ از سیستم‌ عامل‌ها را برطرف کند اما شاهد اضافه شدن قابلیت جدیدی به آن‌ها نبوده‌ایم. اما از آنجایی که ایرادات مرتفع شده، پیشنهاد می‌کنیم که هر چه سریع‌تر این به روز رسانی‌ها را روی دستگاه خود نصب کنید.

از جمله ایراداتی که در نسخه‌ 13.6.1 این دو سیستم عامل برطرف شده است، می‌توانیم به مشکل سبز شدن نمایشگر در برخی آیفون‌ها (که علت آن مشکلاتی در خصوص کنترل دمای دستگاه بود)، ایرادات مربوط به نمایش نوتیفیکیشن‌ها و... هستیم.

از سوی دیگر در نسخه‌ی جدید iOS و iPadOS شدن مشکل مربوط به عدم پاک شدن خودکار برخی اطلاعات غیرضروری در سیستم عامل هم برطرف شده است. به دلیل وجود این مشکل، فضای حافظه‌ی دستگاه کاربر با اطلاعاتی غیر ضروری پر می‌شد و امکان استفاده بهینه از حافظه وجود نداشت. از این رو رفع این مشکل، مخصوصا برای کاربرانی که دستگاه‌های قدیمی‌تر اپل را دارند و با محدودیت حافظه مواجهند، خبر خوبی است.

نصب نسخه‌ 13.6.1 سیستم عامل‌های iOS و iPadOS
این نسخه از سیستم‌ عامل‌های iOS و iPadOS روی تمامی دستگاه‌هایی که نسخه 13 را دریافت کرده بودند، قابل نصب است. ضمنا حجم این به روز رسانی حدودا 110 مگابایت است.
برای نصب نسخه 13.6.1، در ابتدا به قسمت تنظیمات (Settings) رفته و پس از انتخاب General، بر روی Software Update ضربه بزنید. حالا این آپدیت دانلود شده و بعد بر روی دستگاه شما نصب شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر