آیفون‌های ۱۴ و ۱۴ پلاس با یک تغییر مهم دیگر مجدداً به بازار عرضه خواهند شد

iphone 15 pro.jpg

ظاهراً اپل در نظر دارد پس از عرضه چهار گوشی از سری آیفون ۱۵، دو گوشی دیگر که قبلاً به بازار عرضه شده‌اند را نیز با درگاه USB-C تجهیز کند.

در فاصله‌ای تقریباً یک ماه تا رونمایی از آیفون ۱۵، تقریباً همه چیز را درباره گوشی‌های این خانواده می‌دانیم. شایعه‌های جدید نشان می‌دهد که اپل در تاریخ ۲۲ شهریور چهار مدل آیفون جدید را معرفی خواهد کرد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در خانواده آیفون ۱۵، جایگزینی درگاه قدیمی لایتنینگ با USB-C است.

یک فرد اطلاعاتی موفق به پیدا کردن اشاره‌ها به چندین مدل آیفون که تاکنون معرفی نشده‌اند، در کدهای منبع نسخه آزمایشی tvOS ۱۷ شده است. این موضوع باعث شروع گمانه‌زنی‌ها شده است. بزرگ‌ترین حدس این است که اپل ممکن است برخی از آیفون‌های فعلی را با درگاه USB-C مجهز کند و مجدداً به بازار عرضه کند.

iphone15.jpg
-

امسال، سال وداع با درگاه منسوخ و ناپسند لایتنینگ است. هدف اصلی اپل از تغییر درگاه آیفون‌های فعلی، امکان فروش آن‌ها در طی چند سال آینده خواهد بود. فراموش نکنید که آیفون ۱۵ قرار است دوران نمایشگر با ناچ را به پایان برساند؛ چرا که همه چهار گوشی از این خانواده دارای حفره‌ی دینامیکی آیلند (کاوشگر) خواهند بود. بدین ترتیب، ممکن است اپل فعلاً فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس را برای کسانی که به نمایشگر با ناچ علاقه دارند، ادامه دهد.

تغییر درگاه در آیفون‌های فعلی و مجدداً عرضه‌ی آن‌ها در بازار، اقدامی بی‌سابقه است؛ اما فراموش نکنید که اپل در گذشته مجبور به تغییر درگاه آیفون به USB-C شد تحت فشار یک نهاد نظارتی (در این‌جا اروپا).

اگر اپل واقعاً تصمیم به تغییر درگاه آیفون گرفته باشد، سؤال این است که کدام مدل از گوشی‌های فعلی مجدداً به بازار عرضه خواهند شد؟ برخی از تحلیل‌گران معتقدند آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس گوشی‌هایی هستند که پس از سری آیفون ۱۵ به درگاه USB-C مجهز خواهند شد؛ اما ممکن است آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی نیز در برگیرنده این تغییرات باشند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-aaronp613

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر