آیفون ۱۴ احتمالا با ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی از راه می‌رسد

Untitled-1.jpg

همین چند هفته پیش بود که کمپانی اپل از آیفون 13 رونمایی کرد، اما این روزها حجم اخبار زیادی از آیفون 14 مخابره می‌شود. براساس شایعات جدید آیفون 14 با حداکثر حافظه 2 ترابایتی عرضه خواهد شد.

با رونمایی از آیفون 13 کاربران برای خرید آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس با حافظه یک تراباتی حق انتخاب دارند. گفته می‌شود که کمپانی اپل به دلیل ارائه‌ی قابلیت‌های جدید مربوط به فیلمبرداری، حداکثر حافظه‌ی داخلی این گوشی‌ها را به طور قابل توجهی افزایش داده است. باید به قابلیت فیلم‌برداردی 4K با سرعت 60 فریم در سری آیفون 13 اشاره کنیم که حجم بسیار زیادی از حافظه گوشی را اشغال می‌کند.

البته منبعی که این خبر را منتشر کرده است خیلی معتبر نیست. این منبع اعلام کرده که اپل سال آینده برای نسل جدید آیفون از فناوری QLC برای حافظه داخلی استفاده می‌کند و به لطف همین تکنولوژی می‌تواند ظرفیت آن را افزایش دهد.

4311780_original.jpg
-

وب‌سایت رسمی DigiTimes نیز چند روز پیش گزارشی منتشر کرد و گفت که سری آیفون ۱۴ برای حافظه‌ی داخلی از فناوری جدیدی بهر‌مند خواهد شد اما اشاره‌ای به ظرفیت ذخیره سازی نداشت. روی هم رفته اپل معمولا علاقه‌ای به افزایش ظرفیت حافظه‌ی داخلی گوشی‌های خود ندارد ولی گاهی اوقات به دلیل ارائه‌ی ویژگی‌های جدید دوربین، چنین کاری را انجام می‌دهد.

براساس گزارش‌هایی که منتشر شده، سال آینده سری آیفون 14 با طراحی کاملا متفاوت و صفحه‌نمایش پانچ شده ارائه خواهد شد و به نظر می‌رسد دوربین آن‌ها با ارتقای قابل توجهی روبرو نخواهد شد. در هر صورت هنوز یک سال تا معرفی نسل بعدی آیفون فاصله داریم و تا آن زمان بدون شک هزاران شایعه‌ی مختلف در مورد این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر