آیفون 16 پرو و کلیدهای ولوم یکپارچه: آزمایش نمونه‌های ابتدایی اپل

iphone 16.jpg

تغییرات نسبتاً زیادی در سری گوشی‌های آیفون 15 نسبت به مدل‌های آیفون 14 مشاهده می‌شود. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس با اضافه شدن جزیره پویا (Dynamic Island)، بهبود یافتن دوربین‌های پشتی، و پیشرفت در طراحی وارد بازار شدند.

با این حال، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرومکس با معرفی یک کلید اکشن جدید، به عنوان یک کلید سفارشی برای انجام عملکردهای متعدد، وارد بازار شدند. در حالی که این کلید اکشن هنوز به تازگی معرفی شده، شرکت اپل قصد دارد با معرفی مدل‌های آیفون 16 پرو، آن را مجدداً بازطراحی کند.

به گزارش MacRumors، اپل یک نمونه اولیه از آیفون 16 پرو توسعه داده که یک کلید اکشن بازطراحی شده را نشان می‌دهد. این شرکت طراحی‌های Action و Volume Button را برای مدل‌های "Pro" آینده‌ی آیفون 16 پرو تغییر داده است. البته، جزئیات نهایی پروژه اپل هنوز آشکار نشده است. این شرکت نه تنها کلید Action Button را آزمایش می‌کند، بلکه در حال بررسی امکان یکپارچه سازی کلید ولوم در گوشی‌های آیفون 16 پرو است.

جزئیات منتشر شده در رابطه با کلید ولوم یکپارچه در گوشی آیفون 16 پرو

آیفون 16

به گفته این نشریه، اپل چهار نمونه اولیه با طرح‌بندی‌های مختلف کلیدها را آزمایش کرده است. ترکیب کلیدها به شرح زیر است:

  1. یک کلید اکشن کوچکتر همراه با کلیدهای یکپارچه صدا.
  2. کلید اکشن بزرگ همراه با کلید ضبط جدید و کلیدهای یکپارچه صدا.
  3. کلید اکشن بزرگ همراه با کلید ضبط و کلیدهای ولوم مجزا.
  4. کلید اکشن کوچک همراه با کلید کپچر برافروخته و کلیدهای مجزای صدا.

شرکت اپل در حال حاضر در حال آزمایش آخرین گزینه است، جایی که همه چیز را همانطور که هست نگه می‌دارد و یک دکمه کپچر جدید اضافه می‌کند که هم‌سطح با قاب آیفون 16 پرو قرار دارد. این شرکت همچنین موقعیت‌های مختلفی را برای کلید اکشن آزمایش کرده است. از آنجایی که در این مرحله هیچ چیز نهایی نیست، آزمایش شرکت بخشی از پروژه Bongo آن بود. هدف این پروژه اضافه‌کردن کلیدهای لمسی به آیفون بود. در ابتدا شایعه شده بود که کلیدهای هپتیک با مدل‌های آیفون 15 پرو عرضه می‌شوند، اما به دلیل محدودیت‌های کیفی این طرح لغو شد.

همچنین انتظار می‌رفت که این شرکت کلیدهای لمسی را در گوشی آیفون 16 پرو در کنار یک کلید بلند تنظیم صدا قرار دهد. نمونه اولیه دیگری با کلید اکشن بزرگ شده‌ای نیز در جایی که خیلی نزدیک به کلیدهای صدا قرار داشت، آزم شدهایش شد. با جدیدترین طراحی Proto2 ، اپل با کلید اکشنی که هم اندازه آیفون 15 پرو است، به پیش می‌رود. با این حال، این شرکت همچنان به دنبال اضافه‌کردن دکمه ضبط خازنی است که برای ویژگی‌های دوربین محور استفاده می‌شود. حالا باید ببینیم این کلید در زندگی واقعی چگونه به نظر می‌رسد.

شرکت اپل زمان زیادی برای آزمایش چیدمان کلیدها و ویژگی‌های اضافی دارد، زیرا چند ماه دیگر به عرضه گوشی‌های آیفون 16 پرو باقی مانده است. از آن جایی که چیزی به مرحله تولید انبوه نرسیده، جزئیات بیشتری در مورد کلیدها و طراحی دستگاه منتشر خواهیم کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر