آیفون ۱۶ پرو مکس بزرگ‌ترین آیفون تاریخ خواهد بود

gyhugiyuo.jpg

یک تحلیلگر مجرب با افشای جزئیات نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مکس، اعلام کرده است که این دستگاه پرچمدار بزرگترین آیفون در تاریخ اپل خواهد بود و در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر، در یک گفت‌و‌گو با مک‌رومرز اعلام کرده است که اپل ابعاد نمایشگر آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس را به ترتیب به ۶.۳ اینچ و ۶.۹ اینچ افزایش خواهد داد. یانگ در گذشته توانسته است اطلاعات مهمی درباره گوشی‌های هوشمند منتشر کند و به همین دلیل سابقه‌ی مطمئنی در افشای اطلاعات دارد.

یانگ اظهار کرده است که اعداد ۶٫۳ اینچ و ۶٫۹ اینچ که به‌طور گسترده اعلام شده‌اند، گزینه‌های گرد شده هستند و او به زودی ابعاد دقیق نمایشگر گوشی‌های ۲۰۲۴ اپل را اعلام خواهد کرد. در حال حاضر، او اعلام نکرده است که آیا ابعاد نمایشگر آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس نیز افزایش خواهند یافت یا خیر.

تا به حال، اپل هیچگاه آیفونی با نمایشگر ۶٫۹ اینچی تولید نکرده است و به همین دلیل آیفون ۱۶ پرو مکس به عنوان بزرگ‌ترین آیفونی که تا به حال تولید شده است شناخته می‌شود. آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس با نمایشگر ۶٫۱ اینچ و ۶٫۷ اینچ به ترتیب در دسترس هستند. به نظر می‌رسد که ابعاد نمایشگر گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۵ نیز تغییر نخواهند کرد.

طبق شایعات، اپل برای اولین بار در گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس قصد دارد دکمه‌ی فیزیکی را حذف کند و به جای آن از دکمه‌ی بازخورد هپتیک (غیرمتحرک) استفاده کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MACRUMORS

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر