تولید آیفون 11 در هند آغاز شد

iPhone-11.jpg

به دنبال جنگ تجاری بین چین و آمریکا، اپل بخشی از خط تولید آیفون‌های خود را به هند منتقل کرده است و حالا تولید آیفون 11 در این کشور آغاز شده است. این اتفاق می‌تواند قیمت آیفون 11 را در هند کاهش داده و آن‌ را به رقیبی جذاب برای گوشی‌های اندرویدی تبدیل کند.

دعوای تجاری چین و آمریکا تبعات زیادی برای چین داشته است. در این بین اپل هم به دنبال همین ماجرا، تصمیم گرفته است تا بخشی از خط تولید گوشی‌های آیفون خود را به هند منتقل کند. در حال حاضر این کار با تولید آیفون 11 در هند و با همکاری کمپانی فاکس کان در حال انجام است. از طرفی با انتقال بخشی از خط تولید اپل به هند، این کمپانی می‌تواند 20 درصد از عوارض گمرکی برای واردات گوشی‌هایش به هند را هم کاهش بدهد.

همانطور که در توییت زیر می‌بینید، وزیر صنعت و تجارت هند هم خبر همکاری با اپل را پیشتر تایید کرده بود و همچنین در ادامه هم توضیح داده است که به زودی اپل و فاکسکان برای تولید آیفون XR در هندوستان هم همکاری خواهند کرد که حالا این خبر رنگ واقعیت گرفته است. در این بین کارخانه‌ی wistron هم در هندوستان مشغول به تولید آیفون 7 به عنوان یک گوشی خوش قیمت است.

توییت وزیر صنعت و تجارت هندوستان در خصوص تولید آیفون 11 در هند.jpg
توییت وزیر صنعت و تجارت هندوستان در خصوص تولید آیفون 11 در هند -

انتقال بخشی از خط تولید اپل به هند، باعث ایجاد اشتغال در این کشور می‌شود، همچنین بازار موبایل این کشور را به سمت گوشی‌های قدرتمندترین سوق می‌دهد. درمقابل هندوستان هم مزایای جذابی را برای کمپانی‌هایی که در هند سرمایه گذاری کرده و بخشی از تولیدات خود را به این کشور منتقل کنند در نظر گرفته است. برای مثال همان کاهش عوارض گمرکی و معافیت‌های مالیاتی، برخی از این شوق‌هاست.

جالب است بدانید که آیفون 11 یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های پرچمدار در هندوستان به حساب می‌آید. حالا و با تولید این گوشی در خود هند، ممکن است قیمت آن مقداری پایین بیاید و برای کاربران جذاب‌تر از قبل شود. بنابراین آیفون 11 می‌تواند به رقیبی قدرتمند برای گوشی‌های اندرویدی در بازار هند تبدیل شود.

اخبار مرتبط:

آیفون 11 در مقابل آیفون XR ؛ رقابت دو همرده از یک خانواده، کدام یک برنده رقابت است؟

اگر شما به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Mobin

یک‌شنبه, 05 مرداد 1399

این خبر برای سال 2019 هستش چرا الان منتشر شده؟

پاسخ

خدیجه زارعپور

دوشنبه, 06 مرداد 1399

این خبر در تاریخ 24 جولای 2020 منتشر شده و صرفا به توییتی از وزیر صنعت و تجارت هندوستان در سال 2019 اشاره‌ای شده.

ثبت نظر