آیفون 9 احتمالا در تاریخ 15 آوریل رونمایی می‌شود

iphone 9

آیفون 9 یکی از گوشی‌های اقتصادی اپل خواهد بود که مدت‌ها شاهد شایعات مختلف درباره آن بوده‌ایم اما حالا به نظر می‌رسد که تا پایان فروردین ماه، شاهد رونمایی این گوشی باشیم.

آیفون 9، گوشی اقتصادی آینده اپل و فرزند آیفون SE که در سال 2016 معرفی شده بود، مدت‌هاست که خبرساز شده است و شایعات زیادی درباره آن منتشر می‌شود. اگرچه بعد از شیوع کرونا در سراسر جهان، این شایعه مطرح شد که احتمالا تولید و عرضه آیفون 9 به تعویق خواهد افتاد اما حالا اخباری نشان می‌دهد که تا رونمایی از این گوشی اقتصادی اپل، فاصله چندانی نداریم.

درواقع گزارشات جدید نشان می‌دهد که اپل قصد دارد در رویدادی در تاریخ 15 آوریل، رسما از آیفون 9 رونمایی کند و در تاریخ 22 آوریل هم این گوشی رسما وارد بازار خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد یک رویداد آنلاین را ترتیب دهد و یا اینکه یک رویداد کوچک و حضوری داشته باشد.

آیفون 9
-

تا به این جا به نظر می‌رسد که اپل برای آیفون 9 قیمت 349 و یا 399 دلار را در نظر گرفته باشد تا به این ترتیب بتواند به جنگ گوشی‌های میانرده‌ی کنونی بازار برود.

اگر حاشیه‌های بزرگ اطراف نمایشگر و سنسور فیزیکی تاچ آیدی آیفون 9 را فاکتور بگیریم، این گوشی از طراحی هوشمندانه‌ای بهره خواهد برد.

به هر ترتیب زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی باقی نمانده است تا از مشخصات و ظاهر دقیق آیفون 9 مطلع شویم. اگر آیفون 9 با این مشخصات معرفی شود، آیا شما یکی از خریداران این گوشی خواهید بود؟ نظرات و دلایل خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:

کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس + ویدیو

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر