رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۴ لبه‌های تخت بدنه را نشان می‌دهد

fold4.JPG

کمپانی سامسونگ قرار است به زودی از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کند. از چند هفته گذشته تا به الان اخبار و اطلاعات زیادی در رابطه با این دستگاه‌ها منتشر شده است. حالا وب‌سایت ۹۱Mobiles، رندرها و تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد که این گوشی‌ها با لبه تخت قرار است که ارائه شوند.

تقریبا در بخش طراحی لبه سمت راست تغییری شاهد نیستیم چرا که چینش دکمه دقیقاً مانند نسل قبل انجام شده و همان‌گونه که از تصویر پیداست فقط لبه‌ها تخت شده است. البته با کمی دقت متوجه خواهیم شد که بیرون زدگی دوربین دوگانه نیز بیشتر شده است. به همین خاطر همانطور که انتظار داشتیم، ظاهرا در زمینه‌ی طراحی و تعداد دوربین با تغییری روبرو نخواهیم شد.

از بین اطلاعاتی که تا به امروز فاش شده می‌توان به بهره‌گیری این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ اشاره کنیم که البته قرار است گلکسی زد فولد 4 نیز با همین پردازنده راهی بازار شود. باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم به عنوان منبع انرژی انجام وظیفه می‌کند که ظرفیت آن فقط ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی است. همچنین نباید پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی را از قلم بیندازیم.

کاربرانی که اهل گوشی‌های تاشو باشند می‌دانند که تنها دغدغه مصرف باتری است که امیدواریم این گوشی نسبت به نسل قبلی عمر باتری بهتری ارائه کند. نسل قبلی این گوشی به لطف قیمت مناسب با استقبال گسترده‌ای از طرف کاربران روبرو شد و حالا باید ببینیم آیا گلکسی زد فلیپ ۴ هم می‌تواند این موفقیت را تکرار کند یا نه.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر