آشنایی با قابلیت‌های هوش مصنوعی در لینکدین

linkdin.jpg

چند هفته پیش، لینکدین به عنوان یک پلتفرم اجتماعی در حال رشد مطرح بود که به عنوان گزینه‌ای پایدار و امن‌تر برای "X" به آن توجه می‌کرد. اما اکنون لینکدین مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌های هوش مصنوعی را در قالب یک اشتراک پریمیوم جدید ارائه کرده است.

این شرکت ادعا می‌کند که تعداد کاربران آن تا انتهای این ماه به 1 میلیارد نفر خواهد رسید و اخباری از آخرین تلاش‌هایش در زمینه هوش مصنوعی به ما می‌رسد: هوش مصنوعی که خلاصه‌های شخصی‌سازی‌شده را برای افرادی که محتوای سایت را مطالعه می‌کنند، دسترسی‌پذیر می‌کند، و همچنین به افراد کمک می‌کند تا محتوای خود را روی پلتفرم بنویسند.

ابزارهای جدید ابتدا برای کاربران پریمیوم عرضه می‌شوند. شما می‌توانید از این ابزارها برای تقویت فید خود استفاده کنید، لینک‌ها را تحلیل نمایید و از آن‌ها برای افزودن نکته‌های هوشمندانه به مقالاتتان هنگام به اشتراک‌گذاری استفاده کنید. علاوه بر این، این امکان فراهم شده که از این فناوری در فرآیند استخدام و هنگامی که پاسخی را برای یک استخدام‌کننده ارسال می‌کنید یا حتی وقتی که خود شخصاً استخدام‌کننده هستید و با نامزدی تماس می‌گیرید، استفاده کنید.

در درازمدت، هدف این طرح ارزیابی نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای توسعه بیشتر آنها خواهد بود

این مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی که لینکدین ماه گذشته معرفی کرده، بر اساس مدل‌های شرکت OpenAI طراحی شده است. این شرکت پس از سرمایه‌گذاری مایکروسافت به ارزش میلیارد دلار، مالک لینکدین، اکنون 49% از آن را مالکیت دارد. لینکدین ادعا می‌کند که از APIهای OpenAI از Azure استفاده می‌کند و از آن‌ها با ترکیب با داده‌های اختصاصی خود برای ارائه خروجی‌های هوش مصنوعی به کاربران استفاده می‌کند.

لینکدین

برای آشنایی با قابلیت‌های هوش مصنوعی لینکدین، بیشتر بخوانید.

گفتنی است که همزمان با معرفی قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی، لینکدین برخی از نیروهای خود را اخراج کرده و در حال ساده‌سازی ساختار خود و پیشرفت در تکامل خود به جلو است.

لینکدین به‌خصوص از APIهای OpenAI از Azure استفاده می‌کند، مدل‌های بزرگ زبان OpenAI و GPT-4 را ادغام می‌کند و آنها را با داده‌های اختصاصی خود ترکیب می‌کند تا خروجی‌های هوش مصنوعی را به‌دست کاربران منطبق بر نیازهای شخصی‌شان ایجاد کند.

لینکدین از توضیح اینکه کدام بخش از تجربه خود به عنوان لینکدین است و چه بخشی به OpenAI تعلق دارد، خودداری می‌کند. اما نتیجه در واقعیت شبیه نسخه شخصی‌سازی‌شده‌ای از ChatGPT است که برای شما طراحی شده است. هنگامی که دو فرد مختلف یک مقاله را در لینکدین می‌بینند، اگر هر کدام از ابزارهای هوش مصنوعی برای خلاصه‌کردن آن مقاله استفاده کنند یا در مورد آن نظر بنویسند، هوش مصنوعی به پروفایل حرفه‌ای هر فرد و همچنین فعالیت‌های دیگر او در سایت نگاه می‌کند تا خلاصه‌ای مناسب برای آن شخص ارائه کند.

همچنین برای کاربرانی که نمی‌خواهند داده‌های قبلی خود را استفاده کنند، لینکدین گزینه‌هایی ارائه می‌دهد تا سؤالات مرتبط با متن را بپرسند و انواع دیگری از خلاصه‌ها را دریافت کنند.

لینکدین دلایل متعددی برای توسعه این ابزارهای هوش مصنوعی دارد:

1- بهبود تعامل با رسانه‌های اجتماعی: این ابزارها به لینکدین کمک می‌کنند تا بر برخی از چالش‌های تعامل با رسانه‌های اجتماعی غلبه کند و تعامل کاربران با این شبکه اجتماعی را افزایش دهد.

2- حفظ جذابیت: هوش مصنوعی به لینکدین این امکان را می‌دهد که در مسیر تکامل خود باقی بماند و به نسل‌های جدید از تکنولوژی نفوذ کند.

3- توسعه تجارت پریمیوم: لینکدین به افزایش درآمد از اشتراک‌های پولی از طریق ارائه ابزارهای هوش مصنوعی برای کاربران پریمیوم اهمیت می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر