لینکدین هم به قابلیت استوری مجهز شد؛ اما حرفه‌ای‌تر

استوری لینکدین.jpg

درست مانند اینستاگرام، یوتیوب و...، حالا شبکه‌ی اجتماعی لینکدین هم به قابلیت استوری مجهز شده است که البته حرفه‌ای‌تر از سایر شبکه‌های اجتماعی است.

مدت‌های طولانی است که انواع شبکه‌‌‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و اسنپ چت، به قابلیت استوری مجهز شده‌اند. با این حال پس از گذشت مدت طولانی، حالا بالاخره لینکدین هم این قابلیت را به برنامه‌ی خود اضافه کرده است. البته در حال حاضر استوری در لینکدین تنها در دسترس کاربران آمریکایی و کانادایی قرار گرفته است اما به زودی مردم سراسر دنیا می‌توانند از استوری اینستاگرام استفاده کنند.

برای قرار دادن استور در لینکدین کافی است که یک عکس بگیرید، آن را با متن یا GIF به صورت مناسب درآورید و از طریق پروفایل خود برای مخاطبین‌تان به اشتراک بگذارید. این استوری مانند استورهای همه‌ی شبکه‌های اجتماعی، تنها برای مدت 24 ساعت در دسترس خواهد بود و بعد از این زمان، ناپدید خواهد شد. همچنین در بخش تنظیمات حریم خصوصی می‌توانید تعیین کنید که تنها افراد خاصی بتوانند استوری‌های شما را ببینند.

linkedin-story.jpg
استوری لینکدین -

این قابلیت احتمالا قابلیتی است که چندان مورد نیاز نیست اما می‌تواند به کار برخی از کمپانی‌ها بیاید. با این حال مدیر ارشد محصول لینکدین معتقد است افرادی که با به اشتراک گذاری پست احساس راحتی نمی‌کنند، احتمالا با استفاده از استوری، تمایل بیشتری به برقراری ارتباط با سایر افراد خواهند داشت.

همچنین گفته می‌شود که لینکدین تصمیم دارد تا ویژگی سوال روز را هم به استوری لینکدین اضافه کند اما به هر ترتیب موضوع این است که استوری لینکدین با هدف تعامل کاری ایجاد شده است و قرار نیست از آن استفاده‌هایی مشابه به سایر شبکه‌های اجتماعی شود.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر