اپلیکیشن کوپایلوت اندرویدی از سوی مایکروسافت به‌صورت عمومی ارائه شد

copilot.jpg

مایکروسافت به صورت بی‌صدا، اپلیکیشن چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی "کوپایلوت" را برای سیستم‌عامل اندروید عرضه کرد.

حالا نیازی به نصب مرورگر بینگ بر روی گوشی برای استفاده از این چت‌بات وجود ندارد. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره نسخه iOS این اپلیکیشن منتشر نشده است.

کارکرد اپلیکیشن کوپایلوت در اندروید شباهت زیادی به ChatGPT، چت‌بات محبوب OpenAI، دارد. با این حال، اپلیکیشن مایکروسافت توانایی‌های بیشتری را فراهم می‌کند.

در اپلیکیشن Copilot برای اندروید، می‌توانید با دستورات متنی و از طریق مدل هوش مصنوعی DALL-E 3 عکس ایجاد کنید. همچنین، می‌توانید برای ایمیل‌ها و اسناد از این چت‌بات متن خاصی درخواست کنید. به علاوه، با استفاده از اپلیکیشن مایکروسافت، به‌صورت رایگان به مدل زبانی GPT-4 دسترسی پیدا کنید که این امکان در ChatGPT نسخه پولی وجود دارد.

اپلیکیشن کوپایلوت مایکروسافت برای اندروید

اپلیکیشن Copilot برای اندروید حدود یک ماه پس از تغییر نام از بینگ‌چت به کوپایلوت منتشر شد. مایکروسافت در ابتدای امسال چت‌بات خود را از طریق موتور جستجوی بینگ به کاربران ارائه داد و اکنون با یک رابط کاربری مشابه ChatGPT دسترسی پیدا کنید.

copilotandroid

هنوز هم امکان دسترسی به چت‌بات مایکروسافت از طریق بینگ وجود دارد، اما تغییر نام به کوپایلوت نشان از تلاش برای تبدیل به یک محصول مستقل‌تر است. این اقدام به تازگی منجر به انتشار اپلیکیشن مستقل و رقابت شدیدتر با چت جی‌پی‌تی شده است.

عرضه این اپلیکیشن انتخاب منطقی از سوی مایکروسافت به‌حساب می‌آید، زیرا در دنیای فناوری، برنامه‌های چت‌بات مستقل زیادی وجود دارند و ردموندی‌ها قصد دارند سهم بازار خود را افزایش دهند.

همانطور که گفته شد، در حال حاضر اطلاعاتی درباره نسخه iOS اپلیکیشن کوپایلوت موجود نیست، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک این نسخه نیز عرضه شود. تا آن زمان، کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن بینگ بر روی آیفون و آیپد از کوپایلوت استفاده کنند.

برای دانلود اپلیکیشن کوپایلوت برای اندروید، می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر