بیش از ۱٫۴ میلیارد دستگاه از ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنند

ویندوز 2.jpg

گزارش‌هایی از درآمد سه ماه دوم کمپانی مایکروسافت منتشر شده است که این خبر مهم را به ما می‌دهد که ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ بر روی بیش از ۱٫۴ میلیارد دستگاه اجرا می‌شوند.

کمپانی مایکروسافت در هفته گذشته گزارش مالی خود را که در سه ماهه دوم سال 2021 بدست آمده بود منتشر کرد. در این گزارش اطلاعات مهمی از قدرت نمایی مایکروسافت نشان می‌دهد که در آن غول فناوری ۵۱٫۷ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. در طول این فصل، مایکروسافت در فروش محصولات و بخش محاسبات شخصی پا را فراتر از انتظارات گذاشت. همچنین، شرکت مذکور آمار مربوط به ویندوز ۱۱، ویندوز ۱۰، مایکروسافت تیمز و سایر خدمات را نیز منتشر کرده است.

ویندوزسنترال، گزارشی منتشر کرده و آمار و ارقام را به شکلی دقیق اعلام کرده است، براساس این آمار ماهانه بیش از ۱٫۴ میلیارد دستگاه فعال از ویندوز ۱۱ یا ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند. مایکروسافت در گزارش سه‌ماهه‌ی سال مالی ۲۰۲۱ خود اعلام کرد ویندوز ۱۰ روی بیش از ۱٫۳ میلیارد دستگاه فعال است. شرکت مذکور ویندوز ۱۱ را فاصله‌ی میان این دو گزارش مالی منتشر کرد.

ویندوز.jpg
-

در این گزارش آمده که مردم نسبت به سال‌های گذشته بیشتر از کامپیوتر استفاده کرده‌اند. مایکروسافت در صحبت‌هایش به عبارت «رنسانس کامپیوتری» اشاره کرده است که به‌معنای افزایش استفاده از رایانه‌های شخصی و بیشترشدن تعداد آن‌ها در هر خانواده است.

ویندوز ۱۱ ظاهری مدرن‌ و چندین ویژگی جدید و نسخه‌ای بهبودیافته از فروشگاه مایکروسافت را معرفی کرد. طبق گفته‌ی مایکروسافت، کاربران تقریباً سه برابر بیشتر با فروشگاه ویندوز ۱۱ درمقایسه‌با ویندوز ۱۰ تعامل دارند. همچنین، آمار جذابی از پلتفرم ارتباطی این شرکت، یعنی تیمز، گزارش شده است که موفقیت آن را به‌رخ رقیبان می‌کشاند. اکنون بیش از ۹۰ درصد از ۵۰۰ شرکت بزرگ ایالات متحده‌ی آمریکا از Teams Phone استفاده می‌کنند. حتی اخیراً والمارت که کارکنان زیادی دارد، استفاده از تیمز را انتخاب کرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: WINDOWSCENTRAL

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر