نوکیا BH-805 معرفی شد: اولین ایرباد بی‌سیم نوکیا با فناوری حذف نویز فعال

Untitled-1.jpg

کمپانی نوکیا برای اولین بار از یک ایرباد بی‌سیم با نام BH-805 و قابلیت حذف نویز فعال (ANC) رونمایی کرد که قیمت آن کمتر از 100 یورو خواهد بود. هدست بی‌سیم نوکیا از حالت Ambient Mode هم پشتیبانی می‌کند تا کاربران اگر نیاز دارند بتوانند به صورت همزمان صدای اطراف خود را گوش دهند.

قبلا برخی از شرکت‌های شخص ثالث که از طریق مجوزهای نوکیا محصولاتی تحت برند این شرکت یعنی نوکیا با قابلیت حذف نویز به بازار عرضه کرده‌ بودند، اما کمپانی نوکیا برای اولین بار از ایرباد BH-805 با اسم رسمی HMD Global رونمایی کرده است. این محصول نوکیا قادر است تا صداهای زمینه تا حداکثر ۲۵ دسیبل از بین ببرد. نوکیا تصمیم گرفته تا این ایرباد را در ابتدا به بازار اروپا عرضه کند و در حال حاضر این هدفون بی‌سیم در کشورهایی مثل اتریش، سوییس و آلمان در دسترس قرار داده است.

نوکیا HMD Global با قابلیت‌هایی که بسیار شبیه به ایرباد Nokia Lite است، با قابلیت‌های مشترک پا به بازار خواهد گذاشت. این ایرباد از درایورهای گرافینی ۱۳ میلی‌متری بهره‌مند خواهد شد و هر کدام از گوشی‌ها مجهز به یک باتری 45 میلی آمپر ساعتی هستند که حداکثر تا پنج ساعت به کاربران خدمات ارائه خواهند داد. کیس این ایرباد نیز ظرفیت 400 میلی آمپر ساعتی دارد که می‌تواند به کاربران کمک کند تا بتوانند 20 ساعت از این هدفنو بی‌سیم استفاده کنند. البته در صورت استفاده از حذف نویز فعال این زمان‌ها تا حدی کاهش پیدا می‌کند. بر روی این کیس شارژ یک چراغ ال‌ای‌دی تعبیه شده است که وضعیت شارژ باتری به کاربران نمایش خواهد داد.

Nokia-BH-805-2.jpg
-

برای این کیس شارژ نیز یک درگاه USB-C قرار داده شده تا عملیات شارژ انجام شود؛ سایر مشخصات فنی نوکیا BH-805 بلوتوث ۵.۰، استاندارد IPX5 و دستیار صوتی پیش‌فرض گوگل اسیستنت است. قرار است که این محصول در دو رنگ آبی و مشکی به بازار عرضه شود. در جعبه نوکیا BH-805 علاوه بر خود ایرباد و کیس شارژر آن، سه اندازه سری سیلیکونی، یک کابل USB-C و یک دفترچه راهنمای سریع قرار داده شده است.

Nokia-BH-805-3.jpg
-

کمپانی نوکیا هنوز اطلاعاتی که راجب به قیمت و اینکه چه برنامه‌ای برای عرضه سایر کشورها دارد، ارائه نکرده است و ما نیز مانند شما منتظر اخبار بیشتر خواهیم ماند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر