گوشی ناتینگ فون 2 معرفی شد

ljljil.jpg

گوشی ناتینگ فون 1 که در سال گذشته معرفی شد، با استقبال فراوان کاربران و متخصصان روبرو شد. در حال حاضر، شرکت با نسل دوم و استفاده از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، گوشی را به نام ناتینگ فون 2 معرفی کرده است. در ادامه، به جزئیات بیشتر این تلفن همراه پرداخته می‌شود.

گوشی ناتینگ فون 2 از طراحی منحصر به فرد خود در سال گذشته بهره می‌برد و در ظاهرش تغییرات چندانی ندارد. با این حال، در قسمت پشتی دستگاه، تعداد بیشتری LED قابل تنظیم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای شخصی‌سازی جذاب تر استفاده کنید. همچنین، برنامه‌ها نیز می‌توانند از این ویژگی بهره ببرند. به عنوان مثال، اپلیکیشن اوبر می‌تواند با استفاده از این چراغ‌ها نشان دهد که چقدر تا رسیدن تاکسی به موقعیت مکانی شما فاصله دارد.

مشخصات فنی ناتینگ فون 2:

نسل دوم ناتینگ فون از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند تا توانایی مناسبی را به کاربران ارائه دهد. این گوشی دارای 8 یا 12 گیگابایت حافظه RAM و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

nothing-phone-2-2.jpg.webp
-

صفحه نمایش آن به قطر 6.7 اینچ با نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1600 نیت و رزولوشن +FHD (1080 در 2412 پیکسل) است. این صفحه از نوع AMOLED با فناوری LTPO و پشتیبانی از HDR10 استفاده می‌کند. وزن این گوشی 201 گرم و ضخامت آن 8.55 میلی‌متر است. همچنین، صفحه نمایش و قاب عقب آن با استفاده از محافظ گوریلا گلس تقویت شده‌اند.

در قسمت عقب گوشی ناتینگ فون (2)، دو دوربین قرار دارد. دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل با سنسور IMX890 سونی و لرزشگیر اپتیکال است. همچنین، دوربین فوق‌عریض با رزولوشن 50 مگاپیکسل و سنسور JN1 نیز در این قسمت وجود دارد. در قسمت جلویی نیز از یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده می‌شود.

F0sbnlxWcAAALpG.jpg.webp
-

گوشی ناتینگ فون (2) دارای باتری با ظرفیت 4700 میلی‌آمپرساعت است که از شارژ سریع با سیم 45 وات، شارژ سریع بی‌سیم 15 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 5 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین، این گوشی با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری Nothing OS 2.0 عرضه خواهد شد.

گوشی ناتینگ فون (2) تا سه سال به‌روزرسانی‌های اندروید و تا 4 سال به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت خواهد کرد. همچنین، این دستگاه با استاندارد IP54 در برابر آب و گرد و غبار مقاومت دارد. شرکت ناتینگ ادعا می‌کند که فریم بدنه آن از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است.

Phone-2-PDP-OS-Header-Desktop.jpg.webp
-

قیمت و تاریخ عرضه ناتینگ فون (2):

این گوشی با مدل 8 + 128 گیگابایت با قیمت 599 دلار، مدل 12 + 256 گیگابایت با قیمت 699 دلار و مدل 12 + 512 گیگابایت با قیمت 799 دلار به بازار عرضه خواهد شد. شرکت ناتینگ اعلام کرده است که نسل دوم این تلفن همراه را هم در آمریکا رسمی عرضه خواهد کرد.

پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز شده است و فروش اولیه آن از تاریخ 22 تیرماه آغاز شده و همچنین عرضه جهانی آن از تاریخ 26 تیرماه انجام خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر