امسال آفیس 2021 برای ویندوز و مک عرضه می‌شود

آفیس 2021.jpg

به گفته‌ی مایکروسافت، این شرکت تا اواخر سال جاری، نسخه ویندوزی و مک مایکروسافت آفیس 2021 را ارائه خواهد کرد.

غول نرم افزاری مایکروسافت که یکی از پرکاربردترین مجموعه‌ی نرم افزاری آن آفیس است، حالا تصمیم دارد تا در اواخر سال جاری میلادی، نسخه‌ی جدید این بسته‌ی نرم افزاری را با نام Microsoft Office 2021 ارائه خواهد کرد. این مجموعه‌ی نرم افزاری در نسخه‌های ویندوز (32 و 64 بیتی) و مک عرضه خواهند شد. برای استفاده از این این بسته‌ی نرم افزاری مانند همیشه، تنها یکبار باید هزینه کنید و نیازی نیست که مانند آفیس 365، به صورت اشتراکی هزینه‌ی آن را پرداخت کنید.

اگرچه هنوز مایکروسافت به جزئیات تغییرات آفیس 2021 اشاره نکرده است اما گفته است که این نسخه از حالت محبوب دارک مُد پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شاهد اضافه شدن دو قابلیت Dynamic Arrays و XLOOKUP در اکسل هم خواهیم بود.

حالت دارک مُد در نرم افزار آفیس 2021.jpg
حالت دارک مُد در نرم افزار آفیس 2021 -

آفیس 2021 و آفیس LTSC (کانال سرویس دهی بلند مدت)، هر دو به مدت 5 سال پشتیبانی نرم افزاری می‌شوند. این در حالی است که تا به امروز پشتیبانی نرم افزاری 7 سال بوده است.

هزینه‌ها برای نسخه‌ی استاندارد و Professional Plus برای کاربران تجاری با افزایش 10 درصدی همراه است اما برای سایر کاربران نسبت به قبل ثابت مانده است.

اخبار مرتبط:

مایکروسافت قابلیت LAMBDA را برای اکسل معرفی کرد؛ انقلابی در فرمول نویسی

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر