مشخصات وان پلاس 9 پرو فاش شد؛ تصمیم‌های سخت برای حفظ قیمت

وان پلاس 9 پرو.jpg

وان پلاس محبوبیت خود را مدیون سیاست قیمت گذاری‌اش است، قیمت‌های مناسب در برابر کیفیت بالای گوشی‌ها. حالا اما وان پلاس بار دیگر مجبور شده است برای حفظ قیمت، به نادیده‎‌ گرفتن برخی ویژگی‌های حرفه‌ای روی بیاورد.

وان پلاس که با عنوان قاتل پرچمداران شناخته می‌شود، به اوپو از این هلدینگ است. از این رو اصلا بعید نیست که پرچمداران آن از پرچمداران اوپو، یعنی خانواده‌ی Find X الهام بگیرند. بنابراین حالا انتظار داریم که با نیم نگاهی به اوپو Find X3، بتوانیم درباره‌ی مشخصات وان پلاس 9 پرو اطلاعاتی بدست بیاوریم. با این حال امسال کمی ماجرا متفاوت است زیرا هلدینگ BBK که برندهای اوپو، ویوو و وان پلاس را زیر پرچم خود دارد، به جای استفاده از مشخصات تقریبا مشابه در پرچمداران این برندها، تصمیم دارد پرچمداران ویوو و اوپو را با دوربین‌های بهتری راهی بازار کند. درواقع اصل پایین نگه داشتن قیمت، دلیلی شده است که BBK را از به کار گیری یک دوربین حفره‌ای‌تر از قبل در وان پلاس 9 پرو،منصرف کند. به هر ترتیب در ادامه مشخصات نسبت داده شده به وان پلاس 9 پرو، وان پلاس 9 و وان پلاس 9E را آورده‌ایم. با فیسیت همراه باشید.

وان پلاس 9 پرو

بنا به آنچه در وب‌سایت Techmaniacs منتشر شده است، انتظار می‌رود که وان پلاس 9 پرو با نمایشگری 6.7 اینچی از نوع OLED با رزولوشن 1440‌P و رفرش ریت تطبیقی 120 هرتز راهی بازار شود. قلب تپنده‌ی این گوشی، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 خواهد بود که به لطف همراهی با مودم آنبرد X60، دسترسی به شبکه 5G را فراهم می‌کند. در مدل پایه‌ی این گوشی شاهد به کارگیری 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود. دوربین این گوشی از سه گانه خواهد بود که لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی و لنز واید آن 64 مگاپیکسلی بوده و یک لنز مخصوص به زوم 3.3 برابری هم در آن تعبیه خواهد شد. از جمله سایر مشخصات این گوشی باید به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 65 واتی اشاره کنیم.

جالب است اشاره کنیم که که ترکیب دو دوربین این گوشی را در مدل‌های ارزان قیمت سری S سامسونگ و سری A این کمپانی دیده بودیم. در طرف مقابل اما اوپو فایند X3 پرو از دو دوربین 50 مگاپیکسلی شخصی سازی شده‌ی IMX766 سونی استفاده کرده است. به عبارتی این بار وان پلاس برای پایین نگه‌داشتن قیمت گوشی‌هایش، مجبور شده است به سراغ استفاده از دوربین تقریبا میانرده‌ای برود.

وان پلاس 9E

اقتصادی‌ترین مدل از خانواده‌ی وان پلاس 9، گوشی وان پلاس 9E است که حالا باید با یکی از گوشی‌های خود کمپانی وان پلاس، یعنی وان پلاس نورد رقابت کند. از جمله مشخصات نسبت داده شده به این گوشی می‌توانیم به نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1080P با رفرش ریت 90 هرتزی اشاره کنیم. از این رو انتظار داریم که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وان پلاس 9E بتواند طول عمر بسیار عالی را ارائه دهد.

وان پلاس در این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون 690 بهره خواهد برد که کمی دور از انتظارمان است. 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم سایر مشخصات فنی این گوشی اقتصادی وان پلاس را تشکیل می‌دهند. همچنین دوربین به کار رفته در این گوشی‌ یک لنز 64 مگاپیکسلی است که با لنز 8 مگاپیکسلی واید همراه شده است.

زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی‌ها باقی نمانده است. در واقع در ماه آینده پرچمداران سری Find X3 رونمایی خواهند شد و پس از مدت کوتاهی بعد از آن، خانواده‌ی وان پلاس 9 شامل وان پلاس 9، 9 پرو و 9E هم رونمایی خواهند شد.

اخبار مرتبط:

لیست قیمت گوشی هوشمند ، اسفند ماه 99

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر