مشخصات نسل بعدی وان پلاس نورد (نورد CE 5G) فاش شد

وان پلاس نورد CE 5G.jpg

وب سایت آمازون هند مشخصات نسل بعدی گوشی وان پلاس نورد با نام وان پلاس نورد CE 5G را به صورت اشتباهی فاش کرده است.

بنا به تأیید وان پلاس، گوشی میانرده‌ی بعدی این کمپانی با نمام وان پلاس نورد CE 5G در تاریخ 10 ژوئن یعنی 20 خرداد ماه رونمایی خواهد شد. حالا اطلاعاتی درباره‌ی این گوشی فاش شده است که مشخصات آن را برملا می‌کند.

البته این مدل افشاهای اطلاعاتی اصلاً عجیب نیست زیرا همه‌ی محصولات وان پلاس با سر و صدای زیاد و بازاریابی گسترده، راهی بازار می‌شوند.

آمازون هند، به صورت انحصاری این گوشی را در هند به فروش می‌رساند و حالا گویا به صورت اشتباهی، اطلاعاتی درباره‌ی این گوشی را فاش کرده است که البته بعید است اشتباهی رخ داده باشد و صرفاً یک حربه‌ی تبلیغاتی به نظر می‌رسد. به لطف همین افشای اطلاعاتی، حالا می‌دانیم که وان پلاس نورد CE 5G از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. همچنین مشخص شده است که این گوشی دارای رنگ زغالی خواهد بود. اما انتظار می‌رود که این گوشی با کانفیگ‌های دیگر و در رنگ‌بندی بیشتر راهی بازار شود. در بین باید اشاره کنیم که بنا به اعلام قبلی وان پلاس، این گوشی جدید از نسل اول وان پلاس نورد ارزان قیمت‌تر خواهد بود.

این گوشی از نمایشگر 6.43 اینچی از نوع امولد با رفرش ریت 90 هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون 750G و دوربین اصلی سه گانه‌ی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی از راه خواهد رسید.

به هر ترتیب در تاریخ 20 خرداد شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود و احتمالاً در تاریخ 26 خرداد ماه هم این گوشی به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی وان پلاس نورد CE 5G.jpg
مشخصات وان پلاس نورد CE 5G -

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 91mobiles


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر