اولین گوشی جهان با دو دوربین پریسکوپی، اوپو فایند X7 اولترا معرفی شد

oppo find X7.jpg

اوپو اخیراً گوشی پرچمدار جدید خود، یعنی فایند X7 اولترا، را معرفی کرد. این گوشی به عنوان اولین گوشی جهان با دوربین پریسکوپی دوگانه و دوربین 1 اینچی LYT-900 از سونی به بازار آمده است.

شرکت اوپو در بهینه‌سازی دوربین این گوشی با همکاری شرکت سوئدی هاسلبلاد دخالت داشته و از موتور HyperTone برای بهبود کیفیت عکس‌ها استفاده کرده است. این موتور باعث عکاسی با حالت طبیعی رنگ‌ها بدون افت کیفیت می‌شود.

نمایشگر فایند X7 اولترا با ابعاد 6.82 اینچی LTPO OLED، رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتز از آخرین تکنولوژی‌ها بهره‌مند است. این نمایشگر با حداکثر روشنایی 4500 نیت و پشتیبانی از ProXDR، تجربه تماشای HDR بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

Oppo-Find-X7-Ultra

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0، این گوشی را به یکی از قدرتمندترین دستگاه‌ها در بازار تبدیل کرده است.

حالا به بخش مهم‌ترین ویژگی این گوشی می‌پردازیم؛ دوربین. اوپو از سنسور جدید سونی LYT-900 با دقت 50 مگاپیکسلی بهره‌مند شده است. این دوربین با لرزشگیر اپتیکال و دریچه دیافراگم f/1.8، عکس‌های با کیفیت بالا را به ارمغان می‌آورد.

دوربین اولتراواید دوم از نوع سونی LYT-600 نیز با دیافراگم f/2.0 و قابلیت عکاسی از فاصله 4 سانتی‌متری، از دوربین‌های جلوه‌های ویژه این گوشی است.

Oppo-Find-X7-Ultra-Camera

این گوشی به عنوان اولین گوشی جهان با دو دوربین پریسکوپی معرفی شده است. یکی از این دوربین‌ها همان دوربینی است که در اوپو فایند X6 پرو استفاده شده است. دوربین پریسکوپی دوم نیز از سنسور IMX858 سونی بهره‌مند است که زوم اپتیکال 6 برابری و لرزشگیر اپتیکال دارد. با این سیستم دوربین پیشرفته، امکان زوم 14 تا 270 میلی‌متری بدون افت کیفیت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی تأمین انرژی می‌شود. به‌طور پیش‌فرض، این گوشی از سیستم‌عامل اندروید 14 بهره می‌برد و متاسفانه تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر