واتساپ با هوش مصنوعی، شما را به دنیای آواتارها می‌برد!

whatsapp ai

خبر خوب برای طرفداران واتساپ! این پیام‌رسان محبوب به زودی از قابلیتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی می‌کند که به شما امکان می‌دهد آواتارهای شخصی‌سازی‌شده و منحصربفرد خودتان را بسازید.

این ویژگی جدید که در حال حاضر در نسخه بتای اندروید 2.24.14.7 در دسترس آزمایش‌کنندگان است، به شما اجازه می‌دهد با استفاده از تصاویر خود، دستورات متنی و هوش مصنوعی قدرتمند Llama، آواتاری منحصر به فرد از خودتان خلق کنید.

فرقی نمی‌کند که در جنگل‌های انبوه باشید یا در اعماق کهکشان‌ها، با قابلیت انتخاب پس‌زمینه‌های متنوع، آواتار شما می‌تواند هر جایی که تصور می‌کنید حضور داشته باشد!

برای ساخت آواتار شخصی‌تان، کافیست یک عکس سلفی از خودتان بگیرید. این عکس‌ها به هوش مصنوعی متا کمک می‌کنند تا مدل‌های مختلفی از چهره‌تان را در حالات و شرایط گوناگون ایجاد کند.

WA_AI_GENERATED_IMAGES_OF_YOU_FEATURE_META_AI_ANDROID
-

علاوه بر این، می‌توانید با تایپ عبارت "Imagine Me" در چت Meta AI، آواتار خود را به طور کامل شخصی‌سازی کنید. برای استفاده از آواتار در سایر چت‌ها، کافیست عبارت "Meta AI Imagine Me@" را تایپ کنید.

استفاده از این قابلیت کاملاً اختیاری است و شما می‌توانید در هر زمان از طریق تنظیمات واتساپ، آن را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین، تصاویر گرفته شده برای آموزش هوش مصنوعی، در هر زمان قابل حذف از طریق تنظیمات Meta AI خواهند بود.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این قابلیت برای همه کاربران مشخص نشده است. با توجه به سابقه متا در انتشار ابزارهای هوش مصنوعی، به نظر می‌رسد این شرکت با احتیاط و در نظر گرفتن مسائل امنیتی، این ویژگی جدید را به طور عمومی عرضه کند.

اما بدون شک، ورود این قابلیت به واتساپ، تحولی جذاب در نحوه تعامل و خودآرایی کاربران در این پیام‌رسان خواهد بود.

منتظر خبرهای تکمیلی و انتشار این قابلیت جذاب باشید!

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: wabetainfo.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر