چند قدم فاصله تا تماس واتساپ به تلگرام بیشتر نمانده است

whatsapp.jpg

واتساپ درحال توسعه یک ویژگی جدید است که به کاربران این امکان را می‌دهد که چت با سرویس‌های مختلف از جمله تلگرام را مدیریت نمایند.

به‌روزرسانی بتای واتساپ با شماره‌ی نسخه‌ی ۲٫۲۴٫۶٫۲ از طریق فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است و ویژگی‌هایی نظیر مدیریت چت‌های متفرقه را ارائه می‌دهد. این قابلیت در نسخه‌های عمومی بعدی برای تمام کاربران در دسترس خواهد بود.

قبلاً در برخی گزارش‌ها آمده بود که واتساپ در حال توسعه یک ویژگی جدید برای مدیریت چت‌های متفرقه است. این ویژگی به کاربران امکان مشاهده‌ی نام برنامه‌هایی که با آن‌ها چت شده است را می‌دهد و این امکان را فراهم می‌سازد که کاربران کنترل کاملی بر روند چت با سرویس‌های مختلف داشته باشند.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، واتساپ در حال حاضر در حال ایجاد قابلیت غیرفعال‌سازی چت با سرویس‌های متفرقه است. این تغییر اهمیت زیادی دارد زیرا با ماده‌ی ۷ مقررات اتحادیه‌ی اروپا همخوانی دارد؛ قانونی که بر اهمیت کنترل کاربر بر اشتراک‌گذاری داده‌ها و ترجیحات ارتباطی تأکید می‌کند.

fdffd.jpg
-

علاوه‌ براین، واتساپ در حال توسعه‌ی قابلیتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های مختلفی را که می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، انتخاب نمایند. این انتخاب به کاربران این امکان را می‌دهد که درجه ادغام با سرویس‌های دیگر را به دلخواه خود تنظیم کرده و استقلال لازم را در این زمینه به آن‌ها فراهم کند.

گزارش WeBetaInfo نشان می‌دهد که امکان انتخاب برنامه‌های مختلفی که توانایی ارتباط با واتساپ را دارند، تجربه‌ای سفارشی برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

این امکان به آن‌ها این اختیار را می‌دهد که فقط با سرویس‌هایی که به آن‌ها اعتماد دارند، ارتباط برقرار کنند. همچنین، گزینه‌ی غیرفعال‌سازی قابلیت چت با سرویس‌های متفرقه نیز برای کاربران در دسترس خواهد بود و آن‌ها می‌توانند هر زمان که بخواهند این گزینه را فعال یا غیرفعال کنند. در صورت غیرفعال‌سازی قابلیت چت با سرویس‌های متفرقه در واتساپ، کاربران قادر به ارسال و دریافت پیام از آن پلتفرم‌ها نخواهند بود و چت‌های متفرقه‌ای که وجود داشته باشد، به حالت فقط خواندنی منتقل خواهند شد و تا زمانی که کاربر آن‌ها را حذف نکند، در دسترس خواهند بود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر