با نسخه وب رایگان فتوشاپ خداحافظی کنید

vjhgfh.jpg

ادوبی با ارتقاء جدیدترین نسخه‌اش و افتتاح نسخه‌ی وب فتوشاپ با تکنولوژی هوش مصنوعی، به تحول بزرگی پرداخته است. این اعلان همراه با انقضای پشتیبانی از نسخه‌ی وب رایگان اعلام شده است.

امروز، در جریان رویداد Code Conference 2023، ادوبی اعلام کرد که نسخه‌ی پایدار و کاربرپسند نسخه‌ی وب فتوشاپ از این لحظه به کاربران ارائه شده و از مرحله‌ی آزمایشی خارج شده است. به نظر می‌رسد که ادوبی همچنین پشتیبانی از نسخه‌ی رایگان و محدود را متوقف کرده است.

با تأکید ادوبی در اطلاعیه‌ی مطبوعاتی خود، نسخه‌ی وب فتوشاپ با همه‌ی مرورگرها سازگار است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر را بسازند و ویرایش کنند. همچنین، تمامی فایل‌هایی که قبلاً با نسخه‌های دیگر فتوشاپ ایجاد شده‌اند، به راحتی باز می‌شوند.

adobe-photoshop

کاربران نسخه‌ی وب فتوشاپ قادرند به صورت مستقیم به ابزارهایی مثل Generative Fill و Generative Expand دسترسی یابند که بر پایه‌ی تکنولوژی هوش مصنوعی فایرفلای توسعه داده شده‌اند. این ابزارها به شما این امکان را می‌دهند که با یک کلیک تصاویر را گسترش دهید و حتی بخش‌هایی از تصویر را به صورت خودکار حذف کنید.

واجهه‌ی کاربری نسخه‌ی وب فتوشاپ ساده و بازطراحی شده است و این نسخه به صورت اشتراکی ارائه می‌شود. همچنین، می‌توانید این نسخه را به مدت هفت روز به صورت رایگان تجربه کنید. برای دسترسی به نسخه‌ی وب فتوشاپ، به وب‌سایت ادوبی مراجعه کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: blog.adobe

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر