اولین تصویری گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 5G سامسونگ منتشر شد

گلکسی.jpg

گوشی گلکسی Z Fold 2 5G که چشم انتظار آن بودیم بالاخره بعد از خبرهای بسیار تایید شد که در محصولاتی که امسال راهی بازار خواهند شد است، تا به امروز حتی یک تصویر و رندری به بیرون درز پیدا نکرده بود، اما امروز در تصاویر مطبوعاتی برای اولین بار این موبایل تاشو دیده شد.

بعد از انتشار این عکس در میان بسیاری بحث‌هایی به وجود آمد که تمامی محصولات سامسونگ به یک شکل ارائه نخواهند شد اما چندی نگذشته بود که Ishan Agarwal و Ice Universe که از افشاگران به نام و نزدیک به شرکت سامسونگ هستند، صحت این تصاویر را تایید کردند و بر تمام این بحث‌ها خاتمه دادند.

مدتی پیش شاهد انتشار تصاویری در ویبو بودیم که در همان زمان Ishan Agarwal آن تصویر را در توییتر خودش به اشتراک گذاشت. این تصویر گلکسی Z Fold 2 5G را به نمایش می‌گذاشت که در بخش دوربین اصلی کاملا مشابه با دوربین گلکسی نوت 20 اولترا بود. براساس اخباری که تا به امروز مشخص شده سامسونگ قرار است پرچمداران خود را با طراحی مشابه راهی بازار کند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ روند خود را تغییر داده و با طراحی یکپارچه موبایل‌ها را راهی بازار خواهد کرد. در تصویر منتشر شده به دلیل کیفیت پایین نمی‎‌توان تعداد ماژول‌های دوربین اصلی را تشخیص داد اما به لطف اطلاعاتی که قبلا منتشر شده این گوشی با سه دوربین در پنل پشتی ارائه خواهد شد که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و تله فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی با توانایی بزرگ‌نمایی هیبریدی ۳ برابری است.

Untitled-1-23.jpg
-

براساس اطلاعات منتشر شده، ظاهرا نمایشگر ثانویه گلکسی Z Fold 2 5G بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که در نسخه قبلی و حتی در این رندر به کار رفته است. نسخه قبلی این گوشی یعنی گلکسی فولد از صفحه‌نمایش ثانویه ۴.۳ اینچی استفاده می‌کرد اما در این مدت به دلیل حذف حواشی تمامی موبایل‌ها سامسونگ مجبور شده تا از نمایشگر ۶.۲۳ اینچی استفاده کند که بسیار کاربردی‌تر خواهد بود.
در رندر فوق نیز شاهد حذف قسمت بالای نمایشگر ثانویه هستیم که تمامی قسمت بالا را پوشش داده و بدون شک در قسمت پایین نیز اینچنین خواهد بود. سامسونگ علاوه بر نمایشگر ثانویه در صفحه‌نمایش اصلی نیز تغییراتی به وجود آورده و اندازه این نمایشگر را از ۷.۳ به ۷.۷ اینچ ارتقا داده و به دلیل حذف ماژول دوربین سلفی تمام این صفحه نمایش در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

IMG-2333.JPG-610x380.jpg
-
IMG-2334.JPG-610x380.jpg
-

سامسونگ ماژول دوربین سلفی را در این دستگاه به صورت پانچ‌شده یا همان حفره‌ای قرار است که تعبیه کند که به نسبت نسخه پیشین گلکسی فولد از ماژول نسبتا کوچک‌تری استفاده خواهد کرد. البته در این تصویر چیزی از دوربین سلفی دیده نمی‌شود اما با نگاهی به محصولات جدید سامسونگ خواهیم دریافت که این دستگاه نیز از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده خواهد کرد.

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده که چه محصولاتی قرار است در مراسم آنپکد 5 اگوست که مصادف با 15 مرداد است رونمایی شوند که گلکسی Z Fold 2 5G در این لیست قرار گرفته است. بنابراین تا 15 روز دیگر شاهد محصولاتی مانند گلکسی واچ ۳، گلکسی بادز لایو، گلکسی نوت ۲۰ و Z Fold 2 5Gخواهیم بود.

خرید گوشی گلکسی زد فلیپ

اخبار مرتبط:

تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا با رنگ برنزی توسط خود سامسونگ لو رفت

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر