امکان پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام؛ تلاشی دیگر برای جلوگیری از خشونت

instagram.jpg

اینستاگرام همواره به دنبال راهی برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب و خشونت بوده است. یکی از این تلاش‌ها، اضافه شدن قابلیتی برای پین کردن سه کامنت مورد نظر کاربر در ابتدای پست است تا روند برخورد سایر کاربران با پست تحت تاثیر کامنت‌های خشونت آمیز قرار نگیرد.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیاست که اتفاقا در ایران هم طرفداران زیادی دارد. پویایی و زنده‌ بودن، همواره یکی از ویژگی‌های اینستاگرام بوده است و دائما شاهد ارائه آپدیت‌هایی برای این برنامه هستیم که همگی قابلیت‌های کاربردی زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

کامنت اما یکی از قابلیت‌های ابتدایی اینستاگرام است اما حالا رسما اینستاگرام امکانی را برای کاربر فراهم آورده تا به سادگی بتواند سه مورد از کامنت‌های مورد نظرش خودش را در زیر پست پین کند. این کار به ارسال کننده پست کمک می‌کند تا بهتر بتواند روند کامنت‌ها را کنترل کرده و با قرار دادن کامنت‌های مثبت در بالای پست، جلوی کامنت‌های منفی و خشونت را تا حدی بگیرد.

برای پین کردن یک کامنت، کافی است روی آن سوایپ کنید تا گزینه‌های مختلف ریپورت، پاسخ و حالا گزینه Pushpin به نمایش دربیاید.

امکان پین کردن کامنت در اینستاگرام
امکان پین کردن 3 کامنت در اینستاگرام -

اینستاگرام به دلیل ماهیتش، مدت‌ها بود که به فضای برای انتشار اخبار جعلی، ابراز کینه و خشونت، آزار و اذیت و... تبدیل شده بود. این شبکه‌ی اجتماعی اما در چند سال گذشته به صورت جدی به دنبال یافتن و پیاده سازی روش‌هایی بوده است تا بتواند جلوی این مسائل را بگیرد. امکان پین کردن سه کامنت در ابتدای کامنت‌ها هم یکی از همین تلاش‌هاست.

جالب است بدانید که در حال حاضر اینستاگرام با کمک هوش مصنوعی، به صورت اتوماتیک کامنت‌های خشونت آمیز را حذف می‌کند و به کمک همین هوش مصنوعی، قبل از پست کردن کپشن‌‌های نامناسب، به کاربر هشدار می‌دهد. امکان پین کردن کامنت‌ها اگرچه قابلیت چندان مهمی نیست اما به هر ترتیب می‌تواند به کاربر برای مدیریت بهتر پست‌های خود کمک زیادی بکند.

به نظر می‌رسد که قابلیت پین کردن کامنت‌ها هم‌اکنون برای اغلب کاربران در سراسر جهان فعال شده باشد. اما اگر این اتفاق هنوز برای شما نیفتاده، بهتر است اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

دلایل آذری جهرمی برای مخالفت با بستن اینستاگرام

اخبار مرتبط:

چگونه ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنیم؟

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر