تصاویر هدست بی سیم Pixel Buds A لو رفت

pixel-buds-a.jpg

هدست بی سیم Pixel Buds A، هدست کاملاً بی سیم گوگل است که احتمالاً با قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل‌های حرفه‌ای راهی بازار می‌شود. حالا تصاویر از این هدست فاش شده است.

گوگل در حال طراحی و ساخت هدست کاملاً بی سیم Pixel Buds A است و حالا به نظر می‌رسد اطلاعات مربوط به آن را ناخواسته فاش کرده باشد. در تصاویر فاش شده، دو قسمت هدفون را می‌بینیم که درون کیس شارژ قرار گرفته‌اند و اگرچه طراحی آن کاملاً شبیه به نسل دوم هدفون گوگل است اما یک تفاوت کلیدی هم وجود دارد.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، در هدست کاملاً بی سیم Pixel Buds A، قسمت داخلی کیس شارژ و گوشی‌های هدفون، همگی به رنگ سبز هستند، رنگ سبزی که تیره‌تر از رنگ سبزی است که در هدست Pixel Buds نسل دوم به کار رفته بود. البته یک طراحی با ترکیب دو رنگ هم از این هدست ارائه خواهد شد که در تصاویر فاش شده دیده نمی‌شود. به هر ترتیب در تصویر زیر دو هدست نسل دوم Pixel Buds و هدست Pixel Buds A را می‌بینید.

طراحی هدست کاملا بی سیم Pixel Buds A.jpg
طراحی هدست کاملا بی سیم Pixel Buds A -

این تصویر فاش شده نشان می‌دهد که چراغ روی کیس شارژ در این هدست تغییر مکان داده است و به جای قسمت پایین، در بالای کیس شارژ جاسازی شده است. همین تغییر سر نخ دیگری است که نشان می‌دهد هدست Pixel Buds A از نظر سخت افزاری نسبت به قبل تغییر کرده است.

این هدست اخیراً تأییدیه‌ی FCC را دریافت کرده است و مانند سایر محصولات Pixel A، انتظار داریم که یک محصول با قیمت مناسب‌تر نسبت به مدل‌های حرفه‌ای (همچون نسل دوم Pixel Buds که قیمت 180 دلاری دارد)، عرضه شود. از این رو اصلاً عجیب نیست که گوگل برای پایین‌ نگه‌داشتن قیمت Pixel Buds A، از به کارگیری برخی قابلیت‌ها چشم‌پوشی کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر