پاسخ همه سوالات درباره پلی استیشن 5؛ کنسول بعدی سونی

پاسخ همه سوالات درباره پلی استیشن 5؛ کنسول بعدی سونی

پاسخ همه سوالات درباره پلی استیشن 5؛ کنسول بعدی سونی را در فیسیت بخوانید.

کنسول‌های بازی حالا به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های گیمرها در سراسر دنیا تبدیل شده است. همین مسئله باعث شده تا گیمرها زیادی تشنه همه اخباری باشند که در مورد این موضوع وجود دارد. حالا باید بگوییم که اگر جز طرفداران کنسول بازی پلی استیشن هستید، رسما نام کنسول بعدی این خانواده مشخص شده است؛ پلی استیشن 5. ضمنا طبق شایعات می‌دانیم که PS5 تا آخر سال 2020 رونمایی و راهی بازار خواهد شد. اما با فیسیت همراه باشید تا سوالاتی که درباره کنسول بعدی سونی، پلی استیشن 5، احتمالا در ذهن شما هم هست را پاسخ دهیم.

 

هرآنچه درباره پلی استیشن 5 می‌دانیم

  1. پلی استیشن 5 چیست؟ نسل بعدی کنسول بازی سونی که جایگزینی برای PS4 Slim و PS4 Pro است.
  2. PS5 چه زمانی معرفی می‌شود؟ انتظار می‌رود که پلی استیشن 5 در تعطیلات 2020، یعنی بین ماه اکتبر تا دسامبر 2020 معرفی شود.
  3. چه بازی‌های روی PS5 قابل اجراست؟ متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره لیست بازی‌هایی که روی PS5 قابل اجراست، منتشر نشده است؛ اما انتظار داریم که بازی‌هایی که متعلق به خود سونی هستند و بازی‌هایی که در دست توسعه هستند، مانند Death Stranding و Ghosts of Tsushima در پلی استیشن 5 قابل اجرا باشند.
  4. آیا PS5 از VR پشتیبانی می‌کند؟ خوشبختانه بله، نسل بعدی کنسول بازی سونی با سخت افزار PSVR سازگار است و حتی شایعاتی درباره PSVR 2 هم وجود دارد.
  5. قیمت پلی استیشن 5 چقدر خواهد بود؟ دو کنسول بازی پلی استیشن 4 و 4 پرو، هر دو با قیمت 399 دلار عرضه شدند اما انتظار داریم که قیمت PS5 کمی بیشتر از این میزان باشد. برخی شایعات هم حاکی از آن است که پلی استیشن 5 حدودا 499 دلار قیمت خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط:

پلی استیشن 5 چهار برابر قدرتمندتر از پلی استیشن 4 خواهد بود
کنترلر پلی استیشن 5 به صفحه نمایش لمسی مجهز خواهد بود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

 

منبع خبر: techradar


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمدحسین حاتمی

دوشنبه, 20 مرداد 1399

سلام ببخشید ps5 با همه تلویزیون ها سازگار هستش؟

پاسخ

ثبت نظر