رد مجیک 5S؛ گوشی گیمینگی با سیستم خنک کننده با روکش نقره معرفی شد

Nubia-Red-Magic-5S - اصلی.jpg

رد مجیک 5S، گوشی جدید گیمینگ نوبیا، با پردازنده اسنپدراگون 865، نمایشگر 6.65 اینچی با رفرش ریت 144 هرتزی و سیستم خنک کننده با محفظه‌ای با روکش نقره و شارژ 55 واتی معرفی شد.

چند ماه پیش بود که شاهد معرفی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G بودیم حالا اما مدل جدیدی از این گوشی با نام نوبیا رد مجیک 5S معرفی شده است که نسبت به نمونه‌ی اولیه، با بهبودهای در زمینه سیستم خنک کننده همراه است. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی را به شما معرفی کنیم.

مشخصات اصلی نوبیا رد مجیک 5S

این تلفن هوشمند گیمینگ از نمایشگری 6.65 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد که حاشیه‌های باریکی در اطرافش است و در حاشیه‌ی بالای گوشی هم، شاهد قرار گیری دوربین سلفی هستیم.

این نمایشگر دارای رفرش ریت 144 هزتری و نرخ تاچ 240 هرتزی است اما جالب است بدانید که برای عملکرد بهتر در محیط بازی، این نرخ تاچ می‌تواند تا 320 هرتز هم برسد.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اصلی سونی IMX686 در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار گفته است. در پنل جلویی هم دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را شاهد هستیم.

قلب تپنده این گوشی، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 865 است که با 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 جفت شده است. نوبیا رد مجیک 5S از سیستم عامل اندروید 10 و باتری 4500 میلی امپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ 55 واتی پشتیبانی می‌کند.

ضمنا مانند اغلب گوشی‌های گیمینگ، رد مجیک 5S هم از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کند.

رفرش ریت 144 هزاری نوبیا رد مجیک 5S.jpg
رفرش ریت 144 هزاری نوبیا رد مجیک 5S -

سیستم خنک کننده رد مجیک 5S

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، این گوشی گیمینگ جدید، نسبت به نسل قبل از خودش با ارتقاهایی همراه بوده است. یکی از مهم‌ترین بهبودهای این گوشی اما به سیستم خنک کننده آن برمی‌گردد. جالب است بدانید که نوبیا در رابطه با این سیستم خنک کننده مدعی است که نقره آبکاری شده در آن استفاده کرده است. این در حالی است که در اغلب گوشی‌ها، از لوله‌های حرارتی مسی استفاده می‌شود. بنابراین بدون شک عملکرد سیستم خنک کننده رد مجیک 5S بهتر از دیگر گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

از سوی دیگر نوبیا رد مجیک 5S از فن خنک کننده‌ای بهره می‌برد که با چرخش 15 هزار دور در دقیقه، به خنک نگهداشتن گوشی در شرایط شارژ (این گوشی از شارژ 55 واتی پشتیبانی می‌کند)، کمک فوق العاده زیادی می‌کند. البته ناگفته نماند که رد مجیک 5G هم از این فن بهره می‌برد.

نوبیا رد مجیک 5s.jpg
گوشی گیمینگ رد مجیک 5S نوبیا -

زمان عرضه و قیمت نوبیا رد مجیک 5S

همانطور که در تصویر اول مشخص است، این گوشی گیمینگ در دو رنگ نقره‌ای و آبی-قرمز راهی بازار خواهد شد. مدل پایه این گوشی از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و قیمت آن 542 دلار در نظر گرفته شده است. اما دو مدل دیگر از رد مجیک 5S هم وجود دارد که یکی از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده و قیمتش 628 دلار است و اما قدرتمندترین مدل که دارای 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است، 715 دلار قیمت گذاری شده است. این گوشی ابتدا در تاریخ 1 آگوست در چین و سپس از ماه سپتامبر، راهی بازار جهانی خواهد شد.

اخبار مرتبط:

نوبیا رد مجیک 3؛ هیولای بی‌نقص گیمینگ

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر