مشخصات شیائومی ردمی 9A فاش شد

ردمی 9A

بنا به جدیدترین اطلاعات فاش شده، ردمی 9A، گوشی آینده شیائومی خواهد بود که حالا مشخصات آن فاش شده است. گویا این گوشی از پردازنده معرفی‌نشده‌ی مدیاتک هلیو G25 به همراه نمایشگر بزرگ 6.35 اینچی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

شیائومی حالا دیگر کمپانی شناخته‌ شده‌ای است که تنها در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند معروف نیست و مدت‌هاست شاهد معرفی انواع مختلف گجت‌های هوشمند از این برند، از جمله دستبندهای هوشمند می بند (می بند 5 آخرین دستبند هوشمند این کمپانی است)، پاوربانک‌ها، محصولات خانه هوشمند، هدفون بی سیم و... هستیم. حالا گوشی ردمی 9A به عنوان یکی از گوشی‌های آینده این کمپانی در بروشور آن ظاهر شده است و مشخصات اصلی آن فاش شده است.

همانطور که در تصویر می‌بینید، این گوشی از پردازنده‌ی هسته‌ای مدیاتک هلیو G25 بهره خواهد برد که هنوز معرفی نشده است و دارای فرکانس 2.0 گیگاهرتز خواهد بود. بنا به این اطلاعات، ردمی 9A از نمایشگر 6.35 اینچی با رزولوشن HD+ بهره خواهد برد که در بالای آن یک ناچ قطره‌ای V شکل قرار گرفته است و جایگاه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. پنل پشتی این گوشی هم تنها شامل یک دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود. ضمنا در این مشخصات، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به این گوشی نسبت داده شده است.

مشخصات فاش شده از ردمی 9A
مشخصات فاش شده از ردمی 9A -

علاوه بر اطلاعاتی که درباره ردمی 9A فاش شده، در این کاتالوگ اطلاعاتی درباره سایر گجت‌ها و دستگاه‌های شیائومی که قرار است معرفی شود هم آمده است. از جمله این محصولات می‌توانیم به Mi TV، تلویزیون جدید شیائومی اشاره کنیم که به کروم کست و گوگل اسیستنت اشاره کنیم. از سوی دیگر محصولاتی همچون گوشی‌های بلک شارک 3 و پوکو F2 Pro و... اشاره کنیم.

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید : بهترین گوشی‌های ردمی نوت شیائومی

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر