شیائومی ردمی K40S با کمبود تراشه‌ روبرو شده است

Untitled-1.jpg

کمپانی شیائومی در نظر دارد تا در رویداد نوامبر خود علاوه بر معرفی سری ردمی K50 از گوشی ردمی K40S نیز رونمایی کند. اما اخبار و شایعات خبر از این می‌دهد که ردمی K40s نسبت به سری ردمی K40 بسیار قوی‌تر خواهد بود و برتری قابل توجه‌ای دارد.

هنوز هیچ یک از این اخبار رسمی نیست و در رابطه با تاریخ رونمایی نیز اشاره‌ای نشده، اما انتظار می‌رفت این گوشی‌ها در ماه اکتبر یا نوامبر امسال رونمایی شوند. با این حال، به نظر می‌رسد که شیائومی پیش از رونمایی این محصول با مشکلی روبرو شده است.

کمپانی شیائومی معمولا در نیمه دوم سال از گوشی‌های مقرون به صرفه خود رونمایی می‌کند. اما یکی از مقامات بلند مرتبه این شرکت اعلام کرده که به دلیل کمبود تراشه در بخش تولید دچار مشکل شده‌اند و ممکن است تولیدات این دستگاه‌ها با اختلال روبه‌رو شود. وانگ تنگ توماس، مدیر محصولات شیائومی در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده که ردمی K40S با مشکلاتی در تولید دست و پنجه نرم می‌کند.

IMG_07102021_144434_822_x_522_pixel.jpg
-

شیائومی ردمیبه عبارت دیگر، ممکن است رونمایی سری ردمی K40S کمی به تاخیر بیفتد یا حتی پروژه‌ی این سری از محصولات شیائومی به‌طور کامل لغو شود. اما بازهم تاکید می‌کنیم این‌ها فقط در حد حدس و گمان هستند. طبق گزارشات اخیر، این گوشی همانند نسل قبلی خود یعنی K30S در واقع از سری ۱۱ تی شیائومی خواهد بود. با وجود اینکه سری ۱۱ تی شیائومی تنها دو مدل دارد، اما ظاهرا سری K40S شامل سه مدل مختلف خواهند بود که هر مدل آن با سرعت شارژ مختلفی ارائه می‌شود.

مدل پایه ردمی K40S از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کرده، در حالی که مدل استاندارد آن از شارژ ۶۷ واتی و مدل پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، حداقل یکی از مدل‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون کوالکام ۸۷۰ و مدیاتک Dimensity 1200 SoC بهره خواهد برد. از آنجایی که یکی از گوشی‌های سری ۱۱ تی شیائومی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند، انتطار می‌رود که ردمی K40S مجهز به این نوع پردازنده باشد. گزارشات حاکی از آن است که در رویداد Double Eleven ماه نوامبر علاوه بر این گوشی، از سری‌های جدید این شرکت چینی رونمایی خواهد شد. پس منتظر اخبار بیشتر این رویداد باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر