ردمی 9؛ گوشی دیگری از شیائومی با مشخصاتی عالی و قیمتی بسیار مناسب

ردمی 9 اصلی.jpg

این روزها انتظار معرفی گوشی ردمی 9 شیائومی را می‌کشیم. حالا مشخصات، طراحی و قیمت این گوشی، توسط یک خرده فروشی آنلاین مشخص شده است. از جمله مشخصات مهم این گوشی می‌توانیم به باتری 5020 میلی آمپر ساعتی و قیمت 140 دلاری این گوشی اشاره کنیم.

شیائومی و زیربرندهای اقتصادی محبوبش از جمله ردمی، این روزها بازار موبایل را به خوبی به دست گرفته‌اند. درواقع شیائومی با تولید محصولاتی قدرتمند و در عین حال خوش قیمت، توانسته‌ است رفتار و انتظار مشتریان را تغییر دهد. حالا مدتی است که شاهدیم که گوشی‌های سری ردمی در بین کاربران محبوبیت ویژه‌ای بدست آورده است و حالا هم منتظر رونمایی از ردمی 9 هستیم. این گوشی قرار است در تاریخ 25 ماه ژوئن، یعنی 7 تیرمعرفی شود اما همین حالا مشخصات، قیمت، تصاویر و طراحی این گوشی فاش شده است. اگر قصد خرید یک گوشی اقتصادی از این خانواده را دارید، احتمالا مشخصات این گوشی برای شما جالب توجه باشد و حتی ممکن است تصمیم شما برای خرید گوشی را تغییر داده و نظرتان را جلب کند. از این رو با فیسیت همراه باشید تا هرآنچه درباره ردمی 9 می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

ردمی 9؛ گوشی اقتصادی جدید ردمی

بنا به اطلاعاتی که در دست است، ردمی 9 شیائومی با نمایشگری بزرگ به اندازه 6.53 اینچی با رزولوشن FullHD+ معرفی خواهد شد. همانطور که در تصویر می‌بینید، حاشیه‌های اطراف نمایشگر به جز در قسمت پایینی، چندان بزرگ نیست و در بالای نمایشگر هم شاهد یک بریدگی V شکل هستیم. در این بریدگی کوچک، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

پنل پشتی این گوشی تقریبا ترکیبی از ردمی K30 و ردمی نوت 8 پرو است. در این پنل پشتی شاهد قرار گیری دوربین چهارگانه اصلی به صورت افقی خواهیم بود که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق سنج است.

ردمی 9 - وسط صفحه.jpg
مشخصات و تصاویر فاش شده از ردمی 9 -

ردمی 9 قرار است همراه با پردازنده هلیو G80 و در دو مدل، یکی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود. البته گفته می‌شود که این گوشی از اسلات اختصاصی کارت حافظه میکرو اس دی هم بهره خواهد برد. بنابراین نباید بابت کمبود حافظه داخلی نگران باشید.

یکی از نقاط قوت گوشی ردمی 9 شیائومی، باتری حجیم آن خواهد بود. گویا این گوشی از باتری 5020 میلی آمپر ساعتی و شارژ 18 واتی بهره خواهد برد و از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد.

از جمله سایر مشخصات این گوشی می‌توانیم به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی، باز کردن قفل با چهره (AI Face Unlock)، جک 3.5 میلی متری هدفون، پشتیبانی از دو سیم کارت و IR Blaster اشاره کنیم.

این گوشی در سه رنگ سبز، آبی بنفش و طوسی و با قیمت 150 دلار برای مدلی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 140 دلار برای مدل ضعیف‌تر راهی بازار خواهد شد. این قیمت‌ها در برابر مشخصاتی که برای این گوشی تعیین شده است، قیمت‌های بسیار خوبی هستند و از این رو ردمی 9 ارزش خرید بسیار بالایی ندارد.

نظر شما درباره این گوشی ارزان قیمت چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند نظر شما برای خرید به خود جلب کند؟

اخبار مرتبط:

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

اسی

سه‌شنبه, 20 خرداد 1399

دانی که چرا دار مکافات شدیم؟
ناکرده گنه، چنین مجازات شدیم؟
کشتیم خرد؛ دار زدیم دانش را،
دربند و اسیر صد خرافات شدیم!

پاسخ

دونالد ترامپ

سه‌شنبه, 20 خرداد 1399

" این قیمت‌ها در برابر مشخصاتی که برای این گوشی تعیین شده است، قیمت‌های بسیار خوبی هستند و از این رو ردمی 9 ارزش خرید بسیار بالایی ندارد." ندارد؟؟
اگه از 5 جی و شارژ سریع پشتیبانی کنه خوبه.

پاسخ

ثبت نظر