سامسونگ در فکر تولید موبایل با نمایشگر پاپ آپ است

Untitled-1.jpg

غول تکنولوزی کره‌ای پتنتی را به ثبت رسانده است که برای استفاده بیشتر از اسپیکرهای گوشی، صفحه‌نمایش آن چند درجه از جای خود خارج می‌شود.

یکی از رسانه‌های معتبر کشور هلند به نام Lets Go Digital، محصولاتی را که سامسونگ قرار است که در آینده نزدیک راهی بازار کند را شناسایی کرده و شمایل احتمالی آن را طراحی می‌کند. در گزارشی که توسط این رسانه معتبر به اشتراک گذاشته شده، گفته شده است که شرکت سامسونگ احتمالا در فکر تولید موبایلی است که صدای اسپیکر آن تقویت شده باشد.

همان‌طور که در ادامه این گزارش گفته شده است، پنل جلویی این موبایل از پنل پشتی آن کاملا جدا خواهد بود و اسپیکرها، میکروفن‌ها، دوربین سلفی و باقی سنسورها نیز در پنل جلویی قرار خواهند گرفت که همراه با صفحه‌نمایشگر انعطاف پذیر به بیرون از قاب اصلی، می‌‌آید.

Samsung-seems-to-be-exploring-a-phone-with-a-pop-out-display-1-w600.jpg
-

هدف شرکت کره‌ای از ساخت چنین موبایلی، فقط و فقط دستیابی به فضایی برای بازپژواک (Resonance) صدای بیشتر اسپیکرها است. در ادامه گفته شده است که این دستگاه‌ نیز مانند گلکسی فولد از نمایشگر پلیمر پلاستیکی استفاده خواهد کرد. در گلکسی فولد 2 نیز همراه با این نمایشگر از شیشه فوق نازک (UTG) استفاده شد که هنوز مشخص نیست که آیا در این موبایل جدید سامسونگ نیز استفاده خواهد شد.

Samsung-seems-to-be-exploring-a-phone-with-a-pop-out-display-2-w600.jpg
-

طراحی این دستگاه نیز نشان از گوشه‌های تخت دارد، این یعنی شباهت بسیار زیادی نسبت به آیفون 12 خواهد داشت که Lets Go Digital نیز بر آن تاکید دارد. شرکت سامسونگ این اواخر (و حتی زودتر از آیفون 12) در گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی S20 فن ادیشن از این صفحه‌نمایش تخت استفاده کرده بود. احتمال این وجود دارد که در آینده نزدیک گوشی‌های بیشتری با این نمایشگر به بازار عرضه شوند.

این طرحی که سامسونگ فقط پتنت آن را به ثبت رسانده است، به معنای تولید آن نیست؛ اما این طراحی نشان از خلاقیت و نبوغ این شرکت کره‌ای دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر