مشخصات پردازنده و حافظه گلکسی Galaxy M54 5G در گیک‌بنچ فاش شد

galaxy.JPG

با ظاهرشدن گلکسی M54 5G سامسونگ با شماره‌مدل SM-M546B در گیک‌بنچ، مشخصات مهم این محصول فاش شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، سرانجام گلکسی M54 5G سامسونگ با شماره‌مدل SM-M546B در گیک‌بنچ ظاهر شد. پس از افشای برگه‌ی مشخصات کامل و رندرهای گوشی‌ مذکور در ماه گذشته، حالا پلتفرم بنچمارک مذکور مشخصات اصلی این محصول را فاش کرده است. گلکسی M54 5G به‌عنوان جانشین گلکسی M53 5G که اوایل امسال معرفی شد، وارد بازار خواهد شد.

اطلاعات فاش‌شده قبلی، ادعا می‌کردند که گلکسی M54 5G به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود؛ اما آخرین فهرست Geekbench جزئیات متضادی در بخش پردازنده را نشان می‌دهد. همان‌طورکه در فهرست یادشده آمده، نام رمز مادربرد این محصول «s5e8835» است که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تراشه‌ی اگزینوس این برند باشد. مدتی است شایعه شده که سامسونگ تراشه‌ی اگزینوس جدیدی، احتمالاً Exynos 1380، رونمایی خواهد کرد. فهرست منتشرشده‌ی گیک‌بنچ اشاره می‌کند که گلکسی M54 5G چهار هسته با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز دارد و آن را پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 همراهی می‌کند.

samsung1.jpg
-

علاوه‌براین، گفته می‌شود گلکسی M54 5G هشت گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. البته احتمالاً در روز شاهد کانفیگ‌های بیشتری رونمایی باشیم. درضمن، محصول آینده‌ی سامسونگ OneUI 5.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد. این گوشی هوشمند در تست‌های تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ ۷۵۰ امتیاز و در تست چندهسته‌ای ۲۶۹۶ امتیاز کسب کرده است.

طبق شایعات و اطلاعات فاش‌شده‌، انتظار می‌رود گلکسی M54 5G با نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با بریدگی حفره‌ای در مرکز برای دوربین سلفی و وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه شود. به‌نظر می‌رسد که گوشی مذکور در پنل پشتی به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و در پنل جلویی به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

ناگفته نماند براساس گزارش‌ها، انرژی لازم برای کار با این دستگاه را باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۵ واتی تأمین می‌کند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر