گلکسی S23 FE به زودی عرضه می‌شود؛ ولی در بازار‌های منتخب

hgjggklhl.jpg

بعد از یک وقفه کوتاه در سال گذشته، سامسونگ تصمیم گرفته است تا در امسال سری محبوب FE خود را دوباره رونمایی کند.

بر اساس آخرین شایعات، می‌توان امیدوار بود که گوشی گلکسی S23 FE در روزهای آینده معرفی و عرضه شود، احتمالا در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) قبل از معرفی گوشی‌های قابل تاشیدن گلکسی Z Flip 5 و Z Fold 5. یک منبع دیگر هم ادعا می‌کند که این گوشی در سومین سه ماهه سال عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که در ابتدا گلکسی S23 FE تنها در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد و سپس پس از مدتی در کشورهای مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. برنامه عرضه گلکسی S23 FE حتی ممکن است تا ابتدای سال آینده نیز ادامه یابد.

احتمالاً عرضه گلکسی S23 FE ابتدا در بازار ایالات متحده آمریکا آغاز شود و سپس به تدریج در سایر بازارها عرضه شود. اما خبری که مبنی بر تنها استفاده از پردازنده Exynos 2200 در S23 FE است، باعث می‌شود که درباره بازار عرضه اولیه این گوشی اطمینان نداشته باشیم.

samsung-galaxy-s23-cream-floral-backdrop.webp
-

گوشی گلکسی S23 FE با تراشه Exynos 2200 که همراه با گرافیک AMD Xclipse 920 است، به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. این گوشی با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد، اما هنوز سرعت شارژ گوشی مشخص نشده است.

پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ از سه دوربین استفاده خواهد کرد که شامل دوربین واید، دوربین تله‌فوتو و دوربین اولتراواید است. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی GN3 سامسونگ با پیکسل‌های ۱٫۰ میکرومتری استفاده می‌کند. دوربین تله‌فوتو از حسگر ۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱٫۰ میکرومتری بهره می‌برد، در حالی که دوربین اولتراواید از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی IMX258 با پیکسل‌های ۱٫۱۲ میکرومتری استفاده می‌کند. دوربین سلفی نیز از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱٫۱۲ میکرومتری تجهیز شده است.

تصمیم استفاده از پردازنده گرافیکی AMD در پردازنده Exynos در سری S22، تصمیمی خوب نبود و به همین دلیل در سری S23، سامسونگ تنها از نسخه سفارشی پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرد. اگر واقعاً کره‌ای‌ها قصد عرضه S23 FE با Exynos 2200 را دارند، باید حداقل یک قیمت مناسب را برای آن در نظر بگیرند تا کاربران را برای خرید آن ترغیب کنند.

سامسونگ در سال گذشته با استفاده از صفحه نمایش OLED 6.4 اینچی و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز در سری S21 FE، توانست بسیاری از کاربران را برای خرید آن ترغیب کند. اما این ویژگی برای سال ۲۰۲۱ جذاب و مؤثر بود و اکنون به عنوان یک ویژگی تمایزی شناخته نمی‌شود. حتی میان‌رده‌های سامسونگ مانند گلکسی A54 نیز از این نوع صفحه نمایش استفاده می‌کنند. بنابراین، سامسونگ باید از ویژگی‌های دیگری استفاده کند تا کاربران را برای خرید گوشی جدید ترغیب کند.

همچنین، اندازه صفحه نمایش 6.4 اینچی در گوشی S23 FE، میانه‌ای بین صفحه نمایش 6.1 اینچی گوشی S23 و صفحه نمایش 6.7 اینچی مدل پلاس قرار می‌گیرد. برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی با این اندازه صفحه نمایش هستند و اهمیت زیادی به پردازنده نمی‌دهند، S23 FE می‌تواند یک گزینه جذاب باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر